Joan Sole

Joan Solé

En teatre ha participat a Las canciones de Pablo Messiez; a Unes abraçades insuportablement llargues de Ivan Vyripaiev dirigida per Ferran Utzet, ha estat membre de la Kompanyia K (companyia jove del Teatre Lliure) on ha treballat a obres com In memoriam: la quinta del biberó dirigida per Lluís Pasqual; Àngels a Amèrica dirigida per David Selvas; El temps que estiguem junts de Pablo Messiez; Nit de Reis de William Shakespeare dirigida per Pau Carrió; Moby Dick, un viatge pel teatre, dirigida per Juan Carlos Martel Bayod; també ha treballat a La selecció d’Albert Arribas a la Seca Espai Brossa; Un refugi indie de Pau Miró a la Sala Beckett i Temporada Alta; El Llarg dinar de Nadal de Thorton Wilder dirigida per la Cia. La Ruta 40 al Círcol Maldà; i Aquellos días azules dirigida i escrita per Marc Artigau; entre altres. En audiovisual ha treballat a la serie El otro lado de Berto Romero; a la pel·lícula Creatura dirigida per Elena Martín; a les dues temporades de la serie Cardo d’Ana Rujas i Claudia Costafreda; i a la serie Moebius dirigida per Eduard Cortés. Com a dissenyador de so ha participat a Las canciones i El temps que estiguem junts de Pablo Messiez; La Ronda.com de Bruno Fornasari dirigida per Lluís Pasqual; Cúbit de Josep Maria Mir; La col·lecció de Harold Pinter dirigida per La Ruta 40; La Mancha d’Albert Lladó dirigida per Jordi Prat i Coll; Al cel mos vegem tots plegats dirigida per Carlota Subirós; El llarg dinar de Nadal de Thorton Wilder dirigida per La Ruta 40; Locus Amoenus de la companyia Atresbandes; Un mosquit petit de Marc Artigau; La dona que perdia tots els avions, de Josep Maria Miró; i No parlis amb estranys d’Helena Tornero, entre altres. En paral·lel a l’activitat teatral, ha desenvolupat un projecte sonor propi anomenat SOFIA (unarialabel.com).

Fotos i vídeos