Tot el que necessites per anar al teatre

Las canciones

Las Canciones és un espectacle que va arrasar en el seu pas pel Teatre Kamikaze de Madrid i arriba ara a al Teatre Lliure. Dirigit per Pablo Messiez i interpretat per Javier Ballesteros, Carlota Gaviño, Rebeca Hernando, José Juan Rodríguez, Íñigo Rodríguez-Clar, Julieta Rodríguez-Gaviño, Joan Solé i Mikele Urroz. En ell, Messiez s’adapta passatges de l’obra d’Anton Txékhov en un aplaudit muntatge extrasensiorial.

Sinopsi

A Las canciones, un grup de persones es reuneix per escoltar diverses músiques. I el que en principi semblava un acte inofensiu -un grup de gent escoltant i cantant cançons- acaba per transformar-los a tots. És el que passa quan treus el cap a algun misteri.

Una peça que neix de l’desig d’ocupar-nos del sentit sempre obert, el de l’oïda. Escoltem el món i la seva música sempre, a totes hores, ja des de l’etapa embrionària.

Valoració col·laboradors

Valoració espectadors
  • JOSE GABRIEL DEL VIEJO

    Uffff… difícil de describir esta obra.
    Básicamente yo lo definiría como experiencia.
    La experiencia de escuchar canciones. Realmente escucharlas y disfrutar de los sentimientos que te provocan. Las reacciones de tu cuerpo.

    Esos es lo que hacen Olga, Ivan e Irina “tres hermanas” que se dedican día tras días a escuchar canciones.
    Sabemos que su padre era un gran cantante. Que hizo algo horrible y que desde entonces en esa casa no se canta. Solo se escucha.
    Y eso es lo que haremos. Escuchar.

    Me ha gustado todo: escenografía, iluminación, la elección de las canciones, la actuación de todos los actores son brutales (aunque me quedo con Rebeca Hernando i Carlota Gaviño que las AMO a partir de ahora).

    Recomiendo que nadie se levante en la media parte porque el momento de locura es impresionante.
    Aunque a mí lo que más me ha gustado es escuchar el silencio. Que maravilla!!

    23/04/2021
Articles relacionats
Pablo Messiez i el poder transformador de ‘Las canciones’, al Teatre Lliure

Pablo Messiez i el poder transformador de ‘Las canciones’, al Teatre Lliure

16 abril 2021

El director i dramaturg argentí Pablo Messiez torna al Teatre Lliure -després del gran èxit d’El temps que estiguem junts (temporada 17/18)- amb la seva última creació Las canciones, una obra vitalista sobre […]