Elena Tarrats
Actriu, cantant i perfomer. Inicia la seva formació artística a l’Escola de Teatre Musical Memory de Barcelona. Actualment, està immersa en la investigació de la creativitat en acció mitjançant el mètode Keep Moving, de Mercedes Boronat. En teatre ha treballat en muntatges com: Maremar, de Dagoll Dagom (Teatre Poliorama, 2018); El llibertí, d’Eric-Emmanuel Schmitt, i direcció de Joan Lluís Bozzo (Teatre Poliorama, 2018); L’ànec salvatge, de Henrik Ibsen, amb direcció de Julio Manrique (Teatre Lliure, 2017); L’avar, de Molière, amb direcció de Josep Maria Mestres (Teatre Goya, 2015); Mar i cel, musical de Dagoll Dagom (Teatre Victòria, 2015); Joc de miralls, d’Annie Baker, dirigit per Juan Carlos Martel (Teatre Lliure, 2015); els micromusicals Si quieres dulce no pidas calamares i Campamentos, de David Pintó i Marc Sambola (2014); els musicals Generació de merda (Un musical de llum i de color), de Xavi Morató i música de Gerard Sesé (Jove Teatre Regina, 2014); Tot és fum. L’amor en cinc intents, dirigida per Míriam Escurriola i amb música de Clara Peya (Grec Festival de Barcelona, 2013); els texts Onze.nou.CATorze(1714), dirigit per Pere Planella (Born Centre Cultural i gira, 2014); El último día de Febrero (2012-2013) i Espriu són sis (2013), ambdós de la companyia La Hydra; Límits, de Marta Solé (Sala Beckett i gira, 2012); Hora a las tres, de Marta Solé Bonay, i direcció de Marc Vilavella (2012), i Dreamin and rappin, dirigit per Moisès Maicas (gira 2011).