Grec Festival de Barcelona
Agrupación Señor Serrano planteja a Història de l’amor aquesta recerca a partir d’un recorregut al llarg de la història. Una recerca que mira de reüll cap al mite d’El Dorado: aquella promesa d’una ciutat oculta en mig de la selva plena de tresors de la qual emana la font de la plenitud. Una promesa, la de l’amor, reescrita i transformada al llarg dels temps, però que continua sent un dels motors principals de la nostra existència. Per què busquem l’amor? Què esperem trobar-hi? És un lloc, una fita, un camí?
Fins: 20 de juliol de 2025Des de: 18/07/2025
Fins: 20/07/2025
Decadència és un text d’Steven Berkoff, que es va fer conegut com a intèrpret, però la d’actor és només una de les cares. Alhora és un dramaturg britànic d’ascendència neerlandesa que també escriu textos teatrals. Se’l considera un dramaturg imprescindible, però també una mena d’enfant terrible de l’escena britànica.
Carles Martínez i Míriam Alamany interpreten una parella d’amants en un text directe i provocador, escrit en vers lliure. La traducció era un repte, però Neus Bonilla i Carme Camacho se n’han sortit la mar de bé amb un text que molts qualifiquen d’espurnejant. Dirigeix la posada en escena Glòria Balañà i Altimira.
Fins: 27 de juliol de 2025Des de: 01/07/2025
Fins: 27/07/2025