Sinopsi

L’Últim Cabaret és una obra d’art transdisciplinar que enfronta l’esser humà amb la mort. Kiku Mistu es fixa en l’artista cabareter com a paradigma de l’essència de l’ésser humà i utilitza el cabaret i els seus múltiples llenguatges per homenatjar la mort en una cerimònia d’enfrontament i, alhora, de reconciliació. L’objectiu és trencar el tabú de la mort, fins i tot més enllà de la mort física, acceptant-la com a quelcom intrínsec en l’esser humà. Hem de morir per néixer.

Es tracta d’una acció-performance amb música en directe i presentada de manera interactiva, on el públic experimenta en primera persona amb cada “taüt cabareter” i el seu procés poètic. A més, Kiku Mistu explica personalment l’obra i la seva intenció poètica i diferents vetlladors i actors entre el públic fomenten la participació i experimentació.

SINOPSI

Una dotzena de “taüts cabareters” componen la instal·lació. Els taüts s’han redissenyat per donar-los un nou ús metafòric i cadascun pren un nova vida reconvertit en objecte quotidià: un rellotge de pèndol, un tocador, una banyera, un casino… Cada taüt reflexiona sobre un tema vital diferent: el temps, la vanitat, l’expiació de la culpa, el viatge de la vida, l’atzar, l’amor i el desamor, el renéixer, el transcendir a la mort, la vida com una aventura, qualsevol temps passat va ser millor, l’hedonisme i el banquet de la vida, el carpe diem…

Durada:
Sinopsi

L’Últim Cabaret és una obra d’art transdisciplinar que enfronta l’esser humà amb la mort. Kiku Mistu es fixa en l’artista cabareter com a paradigma de l’essència de l’ésser humà i utilitza el cabaret i els seus múltiples llenguatges per homenatjar la mort en una cerimònia d’enfrontament i, alhora, de reconciliació. L’objectiu és trencar el tabú de la mort, fins i tot més enllà de la mort física, acceptant-la com a quelcom intrínsec en l’esser humà. Hem de morir per néixer.

Es tracta d’una acció-performance amb música en directe i presentada de manera interactiva, on el públic experimenta en primera persona amb cada “taüt cabareter” i el seu procés poètic. A més, Kiku Mistu explica personalment l’obra i la seva intenció poètica i diferents vetlladors i actors entre el públic fomenten la participació i experimentació.

SINOPSI

Una dotzena de “taüts cabareters” componen la instal·lació. Els taüts s’han redissenyat per donar-los un nou ús metafòric i cadascun pren un nova vida reconvertit en objecte quotidià: un rellotge de pèndol, un tocador, una banyera, un casino… Cada taüt reflexiona sobre un tema vital diferent: el temps, la vanitat, l’expiació de la culpa, el viatge de la vida, l’atzar, l’amor i el desamor, el renéixer, el transcendir a la mort, la vida com una aventura, qualsevol temps passat va ser millor, l’hedonisme i el banquet de la vida, el carpe diem…

Opinions de l'espectacle 1
  • Miquel Gascon Baz
    Miquel Gascon Baz
    Teatre Barcelona
Enllaç copiat!