Tot el que necessites per anar al teatre

A partir de 18,00€

Comprar Entrades

A.K.A. (Also Known As)

A.K.A. (Also Known As)

A.K.A. (Also Known As) és un monòleg escrit per Daniel J. Meyer, protagonitzat per Albert Salazar i dirigit per Montse Rodríguez Clusella.

Sinopsi

Guanyador del Premi TB de la temporada 2017-2018 en les categories de Millor espectacle de petit format, Millor direcció (Montse Rodríguez) i Millor text original (Daniel J.Meyer) 

Carles. 15 anys. Bueno… Acaba amb 16 anys. Parla català i castellà. O tot a la vegada, barrejat, com pot, com vol. Adoptat quan tenia 3-4 anys. No se’n recorda. Família de classe mitjana. Fa servir el Tinder. I… coneix la Clàudia. S’enamora de la Clàudia. Classe mitjana-alta. Catalana. Burgesia catalana. Tot va bé. Primera nit que tindran sexe… bueno… faran l’amor. Hi ha molt d’amor. Tot se’n va a prendre pel sac. Apareix la cosina. Coitos interruptus. La Clàudia no li respon més les trucades. Apareix la policia a casa. Judici. Per què? És moro. O almenys ho sembla. Bueno… “en realitat”, perquè la Clàudia era menor. Però en realitat perquè és moro, no és d’aquí. Qui ets? Qui la gent creu que ets? O ets el que sents? O una barreja? Importa qui ets? Qui vas ser? O el que sembles ser? L’obra tracta d’en Carles, de l’amor, de qui és, de la seva identitat, de la seva història. Però nosaltres no serem espectadors, serem els seus oients, còmplices i jutges… en definitiva, serem la societat que diu qui és, quina és la seva identitat i qui incideix en la seva història.

Properes actuacions Veure totes les funcions (Calendari)

Video

Fotos

A.K.A. (Also Known As)A.K.A. (Also Known As)A.K.A. (Also Known As)A.K.A. (Also Known As)A.K.A. (Also Known As)

Valoració col·laboradors


Valoració espectadors

  • 12345

    Victòria Oliveros Layola

    La interpretació d’Albert Salazar és un huracà. He quedat absolutament enamorada del seu treball. La vitalitat i hiperactivitat que mostra i transmet dalt l’escenari, deixant-se la pell, física i emocionalment. La seva entrega i mimetització tan brutal amb el personatge ja justifica el veure l’obra. Una interpretació excel·lent que et captiva. https://gaudintdelteatre.wordpress.com/2018/05/06/a-k-a-also-known-as/

    28/09/2018

  • 12345

    JOSEP OLIVA SASÉ

    Avui a la Sala Flyhard he estat gaudint i no us podeu ni imaginar com, d’aquesta petita joia escrita per Daniel J. Meyer i magníficament dirigida per Montse Rodríguez. Es tracta d’un monòleg encara que en aquest cas preferiria dir-li, una obra per a un sol actor, que ens parla d’identitat i ho fa en boca d’un adolescent de 15 anys, que amb el pas del temps descobreix que és adoptat i no va néixer al nostre país, del seu dia a dia, les seves pors, la relació amb els pares, els amics, el lligam a les xarxes socials, la xenofòbia i racisme que pateix, i l’amor per Claudia. I tot això Albert Salazar, es posa a la pell de Carlos per explicar-ho al públic com si estiguéssim en una teràpia de grup i clar, fer-nos còmplices. No vull desvetllar més perquè tota l’obra és una muntanya russa de sensacions que passa del drama al riure en un segon i prefereixo ho descobriu anant a veure-ho. La interpretació d’Albert Salazar a qui havia vist no fa gaire amb Paradise, només hi ha una forma de qualificar-ho, BRUTAL, si si així en majúscules. Un imprescindible que us asseguro no us deixarà indiferents. Fins el 30 d´abril.

    08/04/2018

  • 12345

    Mireia grau camps

    Et captiva desde el primer moment, vius la vida del Carlos en primera persona t’emocionen les seves descobertes, t’inquieten els seus neguits i pateixes la seva dissort. la música, la il.lluminació acompanyen la història i els estats d’ànim del protagonista. l’actuació de l’Albert Salazar,copiant les paraules del seu personatge, “Pura Màgia”, un text directe i punyent que fa pensar molt i una direcció que fa que no vulguis perdre ni un segon del que passa a l’escenari, sens dubte per mi un imprescindible.

    03/04/2018

  • 12345

    s

    De lo mejor que hay ahora en cartel…magnifico actor.

    31/03/2018

  • 12345

    Ignasi

    Amb un ritme pausat i intens cap dels temes que tracta et deixen indiferent……… molt recomanable!!!

    30/03/2018

  • 12345

    Melania

    He de començar dient que no sóc persona de teatre, però A.k.a m’ha hipnotitzat des des de la primera imatge, des de la primera nota, des del primer moviment. Començo observant un univers aparentment tranquil i el Carlos, un adolescent típicament quinètic, per acabar viatjant a un univers totalment remogut i a un adolescent que s’ha anat tornant més serè que l’univers on l’han dut per una força injusta. L’autor, Daniel J. Meyer, crea de manera magistral un fluxe entre text i moviment que Albert Salazar executa a la perfecció. A.k.a m’ha fet voler més teatre!

    30/03/2018

  • 12345

    JOSE GABRIEL DEL VIEJO

    Pocas obras me hacen reír, me sorprenden, me hacen tener que esconder la lagrimita que se me escapa por la mejilla, me fascina y me hace salir entusiasmado. Y A.K.A ha conseguido todo eso.
    De la mano de Albert Salazar disfrutamos del camino de Carlos, un chaval como cualquier otro. Con sus problemas de adolescencia, sus primeros amores, su intento por buscar un hueco en la vida.
    Nos lo cuenta en la intimidad. Como si fuéramos uno de sus amigos, y de la inociencia con la que comenzamos poco a poco vamos siendo conscientes de la dura que es la vida y las vueltas que puede dar.
    Un aplauso muy grande para todo el equipo pero en especial a Albert: actúa, baila, llora, ríe, canta. Lo hace todo! Es espectacular!!

    19/03/2018

  • 12345

    Daniel Delgado

    AKA la vius hipnotitzat per l’excelsa interpretació de l’Albert Salazar. És impossible fer-ho millor!. L’ Albert és perfecte en el text i en els silencis i ho és igualment en els matisos, en la ràbia, la suor, el desconcert, l’energia, la tendresa, el ball…
    I és quan ja estàs al carrer, retornat del “trance”, que penses en un text/història que en una pretesa senzillesa porta al llenguatge contemporani temes clàssics i profunds com la pertinença, la construcció d’un mateix a l’adolescència, la mirada de l’altre, el racisme o la injusticia. Penso que en Meyer ens cola un Von Trier gens pretensiós i plagat de veritat.
    I evidentment agraeixes una direcció potentíssima, plena de sabiesa i intenció que et manté completament immers en allò que passa.
    Un resultat rodó al que caldria afegir una selecció musical excel.lent. Impresdicible

    18/03/2018

  • 12345

    sanbu

    Muy buena.
    Un tema muy actual, un montaje muy original y una interpretación espectacular.
    Una obra dirigida a un público joven que se sentirá identificado y a los padres de estos que también va a ver en el protagonista a sus hijos adolescentes.
    Tierna y dura.
    Me ha encantado.

    16/03/2018

  • 12345

    Montse

    Molt bon muntatge, de petit format i molt proper, i una interpretació brutal. Enhorabona.

    16/02/2018

Articles relacionats

El Teatre Lliure presenta la nova temporada

El Teatre Lliure presenta la nova temporada

30 juny 2018

Racisme, immigració, desarrelament, feminisme, memòria històrica, recerca d’una nova veritat, denúncia de les noves mentides, revolució com a utopia imprescindible, confrontació orient/occident , amor i desamor, recerca de la pròpia […]

Llegir més... n