Tot el que necessites per anar al teatre

La vida en pedazos

La vida en pedazos

Suerte En Mi Vida Producciones presenta La vida en pedazos. Una obra que reclama el dret a descansar abans de continuar avançant. Un musical que proclama que la veritat està per sobre de qualsevol camí fins a la felicitat. Un espectacle proper, de petit format, amb música en directe on el reflex d’una peculiar constel·lació familiar serà l’eix de la historia.

Sinopsi

La Carolina és una dona que viu tancada en si mateixa des de que el seu marit li va demanar el divorci, però no està sola. Els seus fills l’acompanyen. Volen que la seva mare recorri a l’ajuda professional per tal de que pugui superar la depressió, però ella es resisteix. Al llarg del camí descobriran que les peces de les que es composa tota la seva vida, amaguen secrets inesperats.

Video
Valoració col·laboradors

Valoració espectadors
  • Taradete
    Taradete

    La vida en pedazos es un drama tenso con el contraste de algún toque romántico de comedia que hacen que te lo pases bien. Las canciones son variadas, desde las melancólicas, intimistas o pausadas hasta las más marchosas, brillando, claro está, los dúos, en la mejor tradición musical.  Una obra con ritmo que trata el tema duro de la depresión de forma realista y emotiva a la vez. La obra nos muestra una familia que ha de lidiar con secretos y conflictos familiares que se arrastran día a día, pues la depresión de la madre le entierra las ganas de cambiar. Los tres ( o cuatro actores según se mire) están muy bien. Marta Altarriba, compone un papel muy emocional y con algunas canciones potentes. No en vano la actriz ya ha intervenido en otros musicales como Mamma Mia o Rent y es un gozo ver como trasmite el sufrimiento a través de su rostro en algunas situaciones. Puedes ver la reseña más completa en:
    https://elrincondeltaradete.blogspot.com/2021/05/critica-teatro-la-vida-en-pedazos.html

    08/06/2021