Les dones prenen l’escenari del Versus

Redacció TeatreBarcelona

Durant els mesos de febrer i març, el Versus proposa el cicle ‘Dones en escena’,  format per quatre espectacles protagonitzats per dones on, en la majoria dels casos, les autores i directores són també dones. Quatre peces uni-personals, de temàtiques i llenguatges artístics diferents, on la visió femenina serà la constant.

Història de una reventada argentina 1/02-25/03

El cicle arrenca amb aquest espectacle protagonitzat per l’actriu Ailin Miglioria, a partir d’un text d’Alejandro Urdapilleta que dirigeix Daniel J.Meyer. Espectacle uni-personal que desmitificarà la imatge dels argentins que viuen a Barcelona, on se’ns presenta la vida d’un personatge enigmàtic, des de la seva infància i joventut a Buenos Aires, fins a la seva fugida a la recerca d’allò que no es pot definir. Música de tots colors, textos de tots els estils, balls, performances, molta gràcia escènica i sobretot, nostàlgia al més pur estil argentí.

 

Autèntica 8/02 – 25/03

Després de l’èxit aconseguit en la seva estrena Porta 4, Nur Aiza porta a l’escena del Versus Auténtica, un monòleg escrit per ella mateixa, juntament amb Jaume Gil i Ian Bermúdez. Comèdia amb tocs dramàtics que ens convida a viatjar cap al nostre interior per descobrir si som qui realment volem ser. MariCarmen rep diverses trucades que la faran reflexionar i enfrontar-se a si mateixa per preguntar-se:  ‘Quan he deixat de ser jo?’

 

Lampedusa Beach 13-28/02

Olga Vinyals interpreta aquest text esfereidor de la dramaturga italiana Lina Prosa. Una pastera plena d’emigrants d’enfonsa davant la costa Lampedusa. La Shauba, una de les seves passatgeres, al llindar de la mort, fa un repàs als fets terribles que l’han portat fins aquí. Ja no callarà més.

 

Maria Antonieta 6-28/03

Jessika Walker, es posa a la pell del gran personatge històric de Maria Antonieta, en una versió lliure del text de Stefan Weig que ha adaptat ella mateixa. Un estil interpretatiu de gran força i risc que repassa les diferents facetes d’aquesta dona que passà dels luxes més ostentosos a ser exectuada amb guillotina pel mandat del poble.

 

 

 

 

Escrit per
Redacció TeatreBarcelona
Articles relacionats
La Calòrica rebenta la bombolla de l’emprenedoria

La Calòrica rebenta la bombolla de l’emprenedoria

Després dels darrers èxits que han obtingut amb Els ocells, De què parlem mentre no parlem de tota aquesta merda i Le congrés ne marche pas, La Calòrica, una de les companyies més reconegudes de […]

Descarrega’t la nova Revista TeatreBarcelona Hivern 2023

Descarrega’t la nova Revista TeatreBarcelona Hivern 2023

Aquest Hivern, TeatreBarcelona tornem a editar la revista en paper. Una mirada independent i tranquila a la cartellera hivernal de Barcelona, pensada únicament per a nosaltres: el públic. Hi trobaràs reportatges, […]

Comentaris
Sigues el primer en deixar el teu comentari
Enllaç copiat!