Després d’exhaurir entrades la temporada anterior i aquesta temporada a la Sala Flyhard, la comèdia d’èxit de Carmen Marfà i Yago Alonso farà temporada al Teatre Borràs a l’estiu amb Ángela Cervantes, Biel Duran, Francesc Ferrer i Laura Pau.
La pell fina és l’última comèdia del tàndem de dramaturgs Carmen Marfà i Yago Alonso, autors d’altres èxits com Ovelles o Instruccions per enterrar a un pare.
En aquest nou muntatge, parlen de tot allò que no estem preparats per dir ni per rebre. Dir la veritat està molt bé, però… què passa quan aquesta veritat ofèn? Cal dir-la? Aquesta obra reflexiona, en clau d’humor, sobre la manera que tenim de tractar-nos. Ens cuidem prou els uns als altres? Temes com la maternitat, el talent o les relacions de parella posen de manifest que tenir cura dels altres segueix sent una assignatura pendent.