publicitat
Orgasmos. La comedia
Inici » Humor, Teatre » Orgasmos. La comedia
Comèdia

Comprar entrades per a Orgasmos. La comedia

Orgasmos. La comedia → Aquitània Teatre
69 Opinions

Orgasmos és una comèdia de Dan Israely sobre els dos sexes: les seves diferències, les seves virtuts, les seves debilitats, les seves actituds i sobretot, la manera com al final, inevitablement, l’un i l’altre són el complement ideal. Un muntatge dirigit per Oscar Contreras amb Roger Pera i Sam Sánchez al escenari.

Sinopsi

Per què els homes i les dones no poden portar-se bé? Perquè Déu va crear primer l’home però, amb les presses pròpies de l’estrès de l’època, va cometre alguns errors de principiant. Va perfeccionar de seguida el model i va crear a la dona. Entre tots dos hi va haver algunes diferències físiques evidents, però també de tipus emocional i de comportament. Cervell i cor no obeïen a les demandes de la mateixa manera.

Aquests desajustos de tipus racional i emocional han mantingut a homes i dones a mata-degolla fins als nostres dies. Però el sexe és poderós, ens atrau i ens uneix. I aconsegueix que, en definitiva, ens puguem estimar i respectar com a parella. Al cap i a la fi tots som el resultat d’un orgasme… o de dos, en el millor dels casos.

Durada:
Idioma:
Castellà

Fitxa artística

Fotos i vídeos

Opinions de l'espectacle

69
  • Ramsés Martínez Barquero
  • alan gutierrez
  • Rafa Hidalgo Marti
  • MARGA OLIVERAS GUANYABENS
  • FERMI PUIG LLINARES
  • Arantxa
  • Cristina
  • Yolanda
  • Jordi
  • Rober

Articles relacionats

Ja estàs registrat?
Entrar amb email
Encara no estàs registrat? Crear un compte gratuit