Tot el que necessites per anar al teatre

Infàmia

Infàmia

Infàmia és un joc de miralls, d’esferes, de punts de vista. Una obra escrita i dirigida per Pere Riera, autor de l’aclamada Barcelona,

SINOPSI

A l’Eva Dolç li ha caigut un tros de món al damunt, i està lesionada, veurem com les ferides que ha patit per la caiguda, fereixen també a dos individus tendres, que encara no són del tot conscients del camí que han pres: la Sara i l’Aleix son dos intèrprets que semblen condemnats a patir l’emergència de ser perpètuament actors “emergents”. I, enmig d’un combat ferotge que farà entrar en crisi les vocacions de tots tres, apareixerà en Toni, un mefistofèlic astut, que els posarà a tots tres en solfa. Remourà tots els fonaments i aclarirà tots els dubtes, perquè els altres acabin entenent d’una vegada per totes, de què va en realitat aquest ofici.

Video
Valoració col·laboradors

Valoració espectadors
  • 12345

    Genial, están fantàstics, gran Emma Vilagrassa, fan absoluta

    09/04/2016
  • 12345

    Nomes dir que coincideixo amb la majoria de opinions aqui donades,treball destacat de Emma Vilarasau, amb un paper sembla fet a la seva mida.Hem quedo amb la feina de la jove Anna Molins, que va debutar al 2004 crec a Mar i Cel i que no he pogut veure amb gaires ocasions, aqui a Infamia un paper dificil i sobretot ple de matiços, que en tot moment es creible malgrat les seves dificultats. Per no repetir coses ja dites i per mi compartides, nomes afegir que al interes derivat de coneixer el mon del teatre per dins amb les relacions complexes entorn del assaig de Hamlet, s hi troba un aspecte quasi de thriller, poguer coneixer els verdaders motius de la retirada de la escena del personatge interpretar per Vilarasau,i que amb el desenllac produit a mi hem provoca cert desencant i també trobar a faltar, la consideraçio de que avui en dia també es dona cada vegada mes el director proper al seus actors i actrius a qui dona certa autonomia creativa amb un treball mes de equip que dirigit de manera autoritaria, en la linea de Emma Vilarasau, soc conscient de la imposibilitat de abarcar ho tot i que esta centrada la obra amb un personatge i determinada forma de actuar. Felicitacions a Pere Riera amb aquet cas autor i director, que ha demostrat el seu talent ja en diferentes obres i que es un altre creador jove del pais que s´ afegeix a una llista important de autors i directors que poden portar les seves obres a qualsevol teatre del mon.

    20/03/2016
  • 12345

    Una obra que pels noms del cartell ja augurava que en gaudiríem molt. I així va ser, un 9. Un duet Emma Vilarasau i Jordi Boixaderas que fan vibrar l’escenari; juntament amb el segon duet format per Francesc Ferrer i Anna Moliner que impressiona. Una obra que parla de la professió d’actor i ho fa en el diàleg entre dos veterans que ajuden a dos novells en les arts de la interpretació. Posaré èmfasi en el duet de veterans on hem pogut gaudir d’unes grans interpretacions on t’enamores dels dos personatges. L’altra actuació que impressiona és la que fa Anna Moliner on es veu durant l’obra com es pot interpretar l’aprenentatge d’una aprenent d’actriu.

    El teatre LaVillaroel permet sentir ben aprop als actors. L’escenografia ha estat molt encertada com per endinsar-nos dins de les escenes de l’obra. I la il·luminació i so, ha estat més que correcte.

    Una obra més que recomanable per gaudir-la com mai.

    15/03/2016
  • Hebert Parodi
    12345

    Poc a dir al que ja ha opinat tothom unànimament. Teatre dins del teatre, molt, molt ben tractat, tocant temes com l’entrega absoluta o la dosificació dels actors, què percebem i què no els espectadors, les ambicions, els camins fàcils, la duresa dels assajos, les il·luisons i la seva falta, els egos i moltíssims més, que donarien per a interessantíssims i inacabables col·loquis post funció. Com he llegit, l’Anna Moliner està d’11 (una altra vegada), el Boixaderas aconsegueix això tan, tan difícil de semblar que no interpreta, com si fes d’ell mateix, superb, i la Vilarasau (de qui m’acostuma a cansar la seva intensitat hiperdramàtica) molt continguda, especialment a la primera part, brodant el paper. En definitiva, imprescindible pels amants del teatre, que aquí tenim accès a reflexions, moments i diàlegs rera la quarta paret. Sí, algun moment se’m va fer repetitiu i el personatge del jove actor és massa exagerat, però una obra d’allò més recomanable.

    05/03/2016
  • maría j gonzález mondaza

    Es interesante para cualquier persona relacionada con el teatro ver los vericuetos y senderos por donde deben andar los actores y sus personajes, pero no tan solo ellos (los jóvenes), sino también aquellos que los rodean, personas que se ya hace tiempo se convirtieron en personajes trágicos, hamletianos (los adultos). Todos los actores están magníficos. ¡Enhorabuena!

    30/01/2016
  • 12345

    Avui a La Villarroel he vist aquesta obra de Pere Riera. Un text cru amb unes pinzellades còmiques que resumit en poques paraules ens parla de teatre sobre el teatre i on els actors s’obren en canal per mostrar les seves pors, els seus desitjos, els seus sentiments i perquè no els èxits als quals aspiren. Una perfecta posada en escena, i una fantàstica interpretació de J. Boixaderas, A. Moliner, F. Ferrer i E. Vilarasau, actriu a la qual sempre he admirat i que avui m’ha fet oblidar el mal somni de Caiguts del Cel. M’ha agradat molt i crec que cap teatraire ha de deixar de veure-la.

    17/01/2016
Articles relacionats
Emma Vilarasau i Pere Riera es retroben a ‘Infàmia’, un thriller sobre els oficis d’actor i espectador

Emma Vilarasau i Pere Riera es retroben a ‘Infàmia’, un thriller sobre els oficis d’actor i espectador

16 gener 2016

Pere Riera presenta un nou text a La Villarroel, després de l’èxit de Barcelona (TNC): Infàmia. Emma Vilarasau i Anna Moliner repeteixen en el repartiment, acompanyades de Jordi Boixaderas i […]

Uneix-te a TB
Ja som més de 80.000 usuaris. T'hi apuntes?

Ja hem regalat més de 2.500 entrades

Uneix-te gratis a Teatre Barcelona i gaudeix de:

Avantatges

Sortejos i promocions

Calendari TB

Tota la cartellera a un cop d'ull

Newsletter

Setmanal amb tota l'activitat teatral

Usuari TB

Valora espectacles, llista'ls i segueix amics

Información básica sobre protección de datos: Responsable: Escenes i Publics, SL. Finalidad: desarrollar su actividad comercial, cumplir las contrataciones realizadas por los usuarios y remitir comunicaciones comerciales personalizadas en base a un perfilado a los usuarios (en caso que nos autoricen a ello). Legitimación: Consentimiento del interesado. Destinatarios: Escenes i Publics, SL y proveedores legitimados externos. Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos como se explica en la información adicional. También se puede instar reclamación ante la agpd.es.

Cal ser usuari de Teatre Barcelona
Uneix-te, és gratuït! Ja som més de 80.000

Ja estàs registrat?

He oblidat la contrasenya

Crear usuari

Información básica sobre protección de datos: Responsable: Escenes i Publics, SL. Finalidad: desarrollar su actividad comercial, cumplir las contrataciones realizadas por los usuarios y remitir comunicaciones comerciales personalizadas en base a un perfilado a los usuarios (en caso que nos autoricen a ello). Legitimación: Consentimiento del interesado. Destinatarios: Escenes i Publics, SL y proveedores legitimados externos. Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos como se explica en la información adicional. También se puede instar reclamación ante la agpd.es.