Centre de les Arts Lliures de la Fundació Joan Brossa
Cometem abusos contra nosaltres mateixos en construir una relació romàntica? Us en parla una criatura mitològica que està a cavall entre el romanticisme alemany i la idiosincràsia andalusa.
Com totes les obres d’Alberto Cortés, aquesta proposta ens parla d’amor i sentiments d’una manera absolutament diferent. Ja ho vam veure al Grec 2023 Festival de Barcelona, en què l’artista va presentar One night at the Golden Bar. Cortés és un director i dramaturg nascut a Màlaga i llicenciat en Història de l’Art, que l’any 2008 va crear la companyia Bajotierra juntament amb l’artista Alessandra García, en una experiència que va marcar els inicis de la seva carrera. Ha estat implicat en iniciatives com el festival de l’escena alternativa de Màlaga El Quirófano o el cicle Escena Bruta.
Fins: 5 de juliol de 2025Des de: 03/07/2025
Fins: 05/07/2025
Oasi és una instal·lació performativa pensada per ser un espai de descans enmig de la ciutat. Com es crea un oasi enmig de la ciutat? Quines són les eines que ens ofereix l’art per a convertir-se en oasi? Com es relaciona un cos amb aquest oasi?
Fins: 6 de juliol de 2025Des de: 03/07/2025
Fins: 06/07/2025