‘Mamma Mia!’ presenta la seva versió 2.0

Redacció

El musical Mamma Mia! torna, i ho fa estrenant-se a Barcelona amb un equip renovat, amb cares conegudes i moltes cares noves, una banda sonora ben coneguda i una escenografia i vestuari que també ens son familiars. Però, què ha canviat en els darrers anys? Què ens porta de nou aquesta versió de Mamma Mia? Segons l’equip del musical, res en essència però molt en qualitat; una versió millorada 2.0.

TEATRE_BARCELONA-mamma_mia-REVISTA-3

El Teatre Tívoli de Barcelona és l’encarregat d’acollir a partir d’aquesta nit el musical de les cançons d’Abba, amb un grup liderat de nou per la Nina com Donna, acompanyada per Clara Altarriba com Sophie –la seva filla-, Eva Diago com Rosie, Olga Hueso com Tanya, Carlos Solano com Sky, Albert Muntanyola com Sam, Nando González com a Javi i Paul Berrondo en el paper de Bruno.

La tornada d’un musical d’èxit ens porta a demanar-nos què podrem veure de nou en un espectacle amb el qual ja han gaudit 2.500.000 espectadors a tot l’estat i que ha realitzat 2.087 representacions durant set temporades. Doncs bé, el director internacional associat de Mama Mia!, Paul Garrington, assegura que molt. En 10 anys, -el musical es va estrenar per primera vegada a Espanya en 2004-, el desenvolupament del teatre musical al nostre país ha estat literalment “brutal”, i això ha injectat molta qualitat a l’espectacle. Garrington ens confessa que la primera vegada, en les audicions, els va ser difícil trobar l’elenc que buscaven; no obstant això, aquesta vegada ha estat diferent, han tingut molt talent entre el qual escollir; fins al punt que fins i tot l’assembli té una qualitat mai vista.

TEATRE_BARCELONA-mamma_mia-REVISTA_1

Bones notícia, el teatre musical al nostre país ha fet un salt evolutiu els últims anys, la formació s’ha ampliat i millorat, i els bons professionals s’han multiplicat. La qualitat del musical ha evolucionat, doncs, però què ha quedat igual? Segons la directora general de Stage, Julia Gómez Cora: “El que no ha canviat és el que li succeeix al públic: gaudeixen la funció amb somriures permanents en els seus rostres i al final tots acaben en peus”.

Una opinió que comparteix Nina, de nou protagonista del musical, qui considera un privilegi enorme ser l’artista que més vegades ha representat aquest paper al món i compartir aquest univers d’emocions i sensacions del que parla Gómez Cora amb el públic, que segur que es posarà en peus cada nit durant els tres mesos d’estada de Mamma Mia! –versió 2.0- a Barcelona.

TEATRE_BARCELONA-mamma_mia-REVISTA-2

Text: Eirene Ramos

Més informació d’horaris i preus aquí:

Escrit per
Redacció
Articles relacionats
La Calòrica rebenta la bombolla de l’emprenedoria

La Calòrica rebenta la bombolla de l’emprenedoria

Després dels darrers èxits que han obtingut amb Els ocells, De què parlem mentre no parlem de tota aquesta merda i Le congrés ne marche pas, La Calòrica, una de les companyies més reconegudes de […]

Descarrega’t la nova Revista TeatreBarcelona Hivern 2023

Descarrega’t la nova Revista TeatreBarcelona Hivern 2023

Aquest Hivern, TeatreBarcelona tornem a editar la revista en paper. Una mirada independent i tranquila a la cartellera hivernal de Barcelona, pensada únicament per a nosaltres: el públic. Hi trobaràs reportatges, […]

Comentaris
Sigues el primer en deixar el teu comentari
Enllaç copiat!