Tot el que necessites per anar al teatre

Un amour impossible

Un amour impossible

Un amour impossible és la versió teatral de la novel·la homònima de Christine Angot, premi Décembre 2015. La relació entre una mare, Bulle Ogier, i una filla, Maria de Mederios. I el silenci terrible causat per l’incest del pare. Violència, rebuig i amor.

Fotos
Valoració col·laboradors

Valoració espectadors
  • JOSE GABRIEL DEL VIEJO
    JOSE GABRIEL DEL VIEJO

    Obra dura que trata de un tema tan delicado como el incesto.
    La relación de una madre y una hija que tienen que superar que el padre de familia abusaba de la hija.
    La verdad que he salido del teatro tocadillo. Maria de Medeiros interpretando a la hija ha estado maravillosa. Bulle Orgier en cambio la he notado algo floja y además la he notado como un poco cansada para hacer la función. No se… mi sensación…
    Pienso que esta obra hubiera funcionado mejor en un teatro más íntimo porque la gran sala del Lliure se quedaba enorme para la complicidad que requiere esta obra.
    Aún así es de agradecer que traigan estas producciones internacionales porque de otra manera no podríamos disfrutar de esta obra en francés.
    Ha sido genial!

    03/02/2019
Articles relacionats
Maria De Medeiros protagonitza ‘Un amour impossible’ al Teatre Lliure

Maria De Medeiros protagonitza ‘Un amour impossible’ al Teatre Lliure

31 gener 2019

L’actriu Maria de Medeiros interpreta al costat de Bulle Ogier, totes dues debutants a Barcelona, l’adaptació teatral Un amour impossible, de Christine Angot, i amb direcció de Célie Pauthe, en el Teatre Lliure. Es tracta d’una obra on […]