Tot el que necessites per anar al teatre

A partir de 17,00€

Comprar Entrades

Señora de rojo sobre fondo gris

Señora de rojo sobre fondo gris

José Sacristán protagonitza Señora de rojo sobre fondo gris, una adaptació de la novel·la que va escriure Miguel Delibes en record a la seva esposa.

Sinopsi

Estiu i tardor del 1975. Un pintor, amb molts anys en l’ofici, porta temps immers en plena crisi creativa. Des de la mort de la seva dona, que ho era tot per ell, no ha pogut tornar a pintar. En aquest estat recorda tots aquells moments que va viure amb ella durant tota la seva vida, així com l’aparició d’una malaltia que la va conduir a una mort inesperada als 48 anys d’edat.

Properes actuacions Veure totes les funcions (Calendari)

Fotos

Señora de rojo sobre fondo grisSeñora de rojo sobre fondo grisSeñora de rojo sobre fondo grisSeñora de rojo sobre fondo grisSeñora de rojo sobre fondo gris

Valoració col·laboradors


Valoració espectadors

  • JOSE GABRIEL DEL VIEJO
    JOSE GABRIEL DEL VIEJO
    12345

    José Sacristán me ha sorprendido gratamente. Me ha gustado mucho como ha interpretado él solo en el escenario la novela autobiográfica que escribió Miguel Delibes sobre la enfermedad y muerte de su compañera de vida.
    Con muy poca escenografía y solamente con su voz y su sentimiento nos ha relatado el dolor y la pena que sentía durante la enfermedad y su posterior muerte.
    A mí me ha emocionado.
    Bueno… o lo intentado porque con el concierto de toses habituales del Romea es imposible concentrarse. Incluso Sacristán estaba flipando!

    09/04/2019

Articles relacionats