publicitat
Celebrar el Lliure
El 28 de novembre de 2026
El 28/11/2026

Celebrar el Lliure

L’escenari del Gran Teatre del Liceu acull el concert commemoratiu dels cinquanta anys del Teatre Lliure, una celebració que transcendeix l’efemèride per esdevenir un acte de memòria viva i de projecció col·lectiva. Respectant els valors fundacionals del Teatre Lliure, convoquem l’ànima de l’extinta Orquestra del Teatre Lliure i dels programes que van interpretar. Amb la direcció de Josep Pons, el fundador d’aquesta enyorada formació, aquest concert simbolitza la trobada entre dues institucions que han entès l’art com un espai d’exigència, risc i obertura constant.

Des dels seus inicis, el Teatre Lliure ha estat sinònim d’un esperit obert i plural, fidel al pensament de Fabià Puigserver, que va concebre l’escena com un territori compartit, lliure de jerarquies estètiques i atent a totes les formes de creació. Aquella idea radicalment contemporània —un teatre al servei de la comunitat, permeable a les tradicions i a les avantguardes— continua definint avui la identitat del Lliure i el seu diàleg amb la societat.

Celebrar cinquanta anys del Teatre Lliure és celebrar una manera d’entendre la cultura com a servei públic, com a lloc de trobada i de llibertat. En el marc del Liceu, aquest concert esdevé homenatge i continuïtat: una afirmació que l’esperit de Puigserver —obert, plural i radicalment viu— continua ressonant amb plena vigència.

Sinopsi

Programa

Kurt Weill Suite orquestral de l’òpera
Ascens i caiguda de la ciutat de Mahagonny
(Aufstieg und Fall der Stadt Mahagonny)

Manuel de Falla El amor brujo (versió de 1925)

W. A. Mozart La flauta màgica (Die Zauberflöte)
(sel·lecció de fragments)

Franz Léhar La vídua alegre (Die lustige vitwe)
(selecció de fragments)

NOVEMBRE
NOV.
Ds 28
Més
Menys
Veure calendari

Calendari

Sinopsi

Programa

Kurt Weill Suite orquestral de l’òpera
Ascens i caiguda de la ciutat de Mahagonny
(Aufstieg und Fall der Stadt Mahagonny)

Manuel de Falla El amor brujo (versió de 1925)

W. A. Mozart La flauta màgica (Die Zauberflöte)
(sel·lecció de fragments)

Franz Léhar La vídua alegre (Die lustige vitwe)
(selecció de fragments)

Informació pràctica
Gran Teatre del Liceu, Barcelona
La Rambla, 51-59, 08002, Ciutat Vella, Barcelona
Veure mapa

Sales:
La Sala: 2292 persones
El Foyer: 421 persones
Sala de projeccions: 42 persones

  • Canal oficial de venta d'entrades
  • Compra 100% segura
  • Métode de pagament:
    Targeta de dèbit i crèdit
Ja estàs registrat?
Entrar amb email
Encara no estàs registrat? Crear un compte gratuit