El resum de l’any que Catalunya es mereix.
Marc Sarrats acomiada l’any amb un monòleg únic al Teatre Coliseum de Barcelona.
El 27 de desembre tindrem una última cosa a fer tots junts: passar comptes amb el 2026
Sinopsi
Hi ha anys que recordarem tota la vida. I després tenim 2026.
Dotze mesos amb molta informació. Moltes notícies. Algunes enormes, d’altres ridícules i la majoria les has oblidat o les has volgut oblidar. Has vist telenotícies, has llegit titulars, has discutit amb el cunyat i el teu ex per Whatsapp. I encara no has entès què ha passat.
Per sort tenim en Marc Sarrats. Després de Vaques Flaques i Alta Flipamenta, torna amb 2026, vist per sentència, el resum de l’any que no et passaran a cap tele. Cap presentador amb corbata, cap to solemne, cap filtre. Només el 2026 passat per la trituradora de Sarrats: les notícies, els polítics, els escàndols, les excuses, la conspiranoia i tot allò que vam fer veure que no ens afectava.
Perquè ningú es despisti, les dades clares: Això és un monòleg de stand up. El farem el 27 de desembre al Teatre Coliseum de Barcelona. Sí, només el 27 de desembre. Sí, millor comprar les entrades ara mateix.
El 2026, vist per sentència. L’any ha sigut prou dur: que almenys et facin riure.
