Les veus dolces de Les Cot viatgen a París

Andreu Rami
El trio de cantactrius Les Cot marxa de road trip cap a la capital de França, amb un text escrit i dirigit per Paul Berrondo i la música d’Óscar Peñarroya. L’humor negre serà el protagonista d’aquest viatge conduït per les dolces veus de Mar Maestu, Maria Viñas i Elia Corral.
‘Babet, cuina a tres veus’, (MOLT RECOMANABLE segons els usuaris de TeatreBarcelona) va ser el primer espectacle de Les Cot i les va permetre endinsar-se en el seu món de fantasia més esbojarrada. BABET es va estrenar el juliol de 2013 al Maldà i posteriorment va fer temporada d’èxit al 2013 – 2014 al Versus Teatre. I ara, després de 4 anys, LES COT tornen amb PARÍS, un musical molt més personal en el què parlen de les coses que els passen i les mouen; del que les toca profundament per a bé i per a mal.
Després d’una trobada de Paul Berrondo amb LES COT, el setembre 2017 s’inicia el treball de creació de PARÍS. Ell s’incorpora com a dramaturg i director i Jose Novoa s’uneix al projecte com figurinista i escenògraf. L’equip el completa l’Óscar Peñarroya creador de la música i director musical, en Cèsar Aparicio com a lletrista, la Fàtima Campos Trepat com a coreògrafa i la Mar Maestu com a intèrpret, en substitució de l’Anna Ponces.

Al musical, tres amigues surten cap a PARÍS amb un objectiu molt concret: fer realitat el somni d’una d’elles. El que els passarà de camí a París els farà plantejar-se moltes coses.

A vegades fugir a tot gas de la rutina té un preu que s’ha de pagar tancant ferides velles i obrint-ne de noves.
Aquest viatge es convertirà en una comèdia negra musical, plena de realisme màgic, amb tota la força que li ofereix la música en directe a tres veus.
L’espectacle s’estrenarà a l’Almeria Teatre el proper dilluns 8 d’octubre.
Qui són Les Cot?
Partint de l’experiència de tres professionals formades en el camp de la música i les arts escèniques, es plantegen crear espectacles que fusionin el rigor, l’emoció, la varietat i el canvi constant dels concerts musicals amb l’acció, la ficció, els personatges i la història de les obres de teatre. Volen crear espectacles vius que despertin l’imaginari, que creïn complicitat amb el públic, que l’emocionin i el sorprenguin. Per això treballen amb música original que les permeti incorporar dinamisme i acció i on cada veu pugui tenir la seva entitat i vincular-se a un personatge o a una manera de plantejar la peça.
Óscar Peñarroya arriba a la companyia com a compositor, pianista, arrangista i director musical i així inicien la creació de ‘Babet, cuina a tres veus’, el seu primer espectacle. Ara amb PARÍS amplien equip i creen un musical molt més personal.
Escrit per
Andreu Rami
Articles relacionats
La Calòrica rebenta la bombolla de l’emprenedoria

La Calòrica rebenta la bombolla de l’emprenedoria

Després dels darrers èxits que han obtingut amb Els ocells, De què parlem mentre no parlem de tota aquesta merda i Le congrés ne marche pas, La Calòrica, una de les companyies més reconegudes de […]

Descarrega’t la nova Revista TeatreBarcelona Hivern 2023

Descarrega’t la nova Revista TeatreBarcelona Hivern 2023

Aquest Hivern, TeatreBarcelona tornem a editar la revista en paper. Una mirada independent i tranquila a la cartellera hivernal de Barcelona, pensada únicament per a nosaltres: el públic. Hi trobaràs reportatges, […]

Comentaris
Sigues el primer en deixar el teu comentari
Enllaç copiat!