publicitat

La llibertat és l’única sortida

Camino a la Meca

A partir de 29,50€
Comprar Entrades
Camino a la Meca → Teatre Goya
07/05/2026 - Teatre Goya

Camino a la Meca està inspirada en la vida d’Helen Martins, una artista que es va rebel·lar enfront de qualsevol imposició i va buscar la llibertat en una època i un lloc en el qual les dones eren éssers pràcticament invisibles.

Lola Herrera als seus 90 anys, interpreta a Helen, i tot comença amb l’arribada a casa seva de l’Elsa Barlow (Natalia Dicenta), una dona més jove que apareix torbada pel contingut de l’última carta que ha rebut de la Helen. La profunda amistat que les uneix dona pas a una conversa sincera, en la qual ambdues despullen els seus sentiments i mostren les seves inquietuds. La complicitat entre les dues actrius (mare i filla en la vida real) es reflecteix durant tota l’obra. Les interpretacions brillen per la seva veracitat escènica i el públic agraeix aquesta professionalitat. A l’altre costat de la balança està el pastor Marius (Carlos Olalla) l’home que ha trobat el seu lloc en aquest amagat lloc de la terra però que no aconsegueix acostar-se com voldria a la Helen.

El director Athol Fugard juga amb als tres personatges que es mouen entre objectes curiosos i inútils a la vegada reflectin la peculiar vida de la Helen. Els diàlegs, a vegades impactants i altres carregats de melancolia, resolen situacions i sembren incerteses, com pasa tantes vegades a la vida.

← Tornar a Camino a la Meca

Ja estàs registrat?
Entrar amb email
Encara no estàs registrat? Crear un compte gratuit