Torna el Roast a Catalunya amb la seva segona edició. Un escarni cap a la nostra terra on sis persones còmiques no catalanes, però residents a Catalunya, diran tot el que pensen sobre com és viure al país de la senyera: Andrés Fajngold, Bad Funny, Esther López, Marnie Manning, Saray Cerro i Xavi Francés.
Sinopsi
Reconeguem-ho: als catalans no ens agraden les crítiques. Ara bé, si venen de dins… ens hi aboquem com si fos una marató. L’autocrítica a Catalunya no és només una virtut, és pràcticament esport nacional. Ens podem dir de tot entre nosaltres, amb detall, amb matís i amb una mica de patiment. Però que vingui algú de fora i ho digui… això sí que no, és totalment intolerable.
Conduint el desastre hi haurà en Joel Díaz com a mestre de cerimònies. I intentant salvar els mobles en Manel Vidal, què farà de defensor de la terra. Que si és la millor opció? Clarament no. Però va dir que sí, sense pensar-s’ho, i aquesta actitud als catalans ens agrada.
Roast a Catalunya Vol. 2 no és només un espectacle: és una celebració i una escabetxina.
Si t’estimes a Catalunya, vine.
Si l’odies, vine també.






