Tot el que necessites per anar al teatre

A partir de 15,00€

Comprar Entrades

Madama Butterfly

Madama Butterfly

La història de l’òpera està farcida de finals tràgics, però molt pocs toquen tant la fibra sensible del públic com la mort de Cio-Cio-San a Madama Butterfly. La música de Puccini és única per la seva capacitat de despertar emocions, de revelar-nos com a pròpia la felicitat o el dolor dels seus personatges.

El Gran Teatre del Liceu recupera l’exitosa coproducció amb l’Opera House Covent Garden de 2013, amb un nou repartiment en el que destaca Anna Haroutounian i el debut d’Ainhoa Arteta en el rol de Cio-Cio San.

Sinopsi

Madama Butterfly (Milà, 1904) explica la patètica història d’una geisha de Nagasaki, Butterfly (Cio-Cio-San), que confia cegament en l’amor d’un cínic oficial de la Marina americana, Pinkerton, que s’ha casat amb ella segons una llei japonesa que li permet el repudi i ha tornat al seu país. Quan descobreix que l’home que estima reapareix casat amb una americana i demana fer-se càrrec del fill que ella ha tingut durant la seva absència, posa fi al somni occidental que l’ha posseïda i es fa l’harakiri. L’obra se centra essencialment en Butterfly, amb una capacitat d’estimar i una delicadesa admirables. La partitura —amb elements d’exotisme refinat— s’adequa perfectament a la figura de la fràgil i sensible protagonista.

Properes actuacions Veure totes les funcions (Calendari)

Video

Fotos + fotos

Madama ButterflyMadama ButterflyMadama ButterflyMadama ButterflyMadama Butterfly

Valoració col·laboradors


Valoració espectadors

  • 12345

    Victòria Oliveros Layola

    Perquè aquesta òpera sigui un èxit, són imprescindibles dues peces claus: una Cio-Cio-San captivadora i una direcció musical suggerent. En aquest cas, la soprano Haroutounian va aconseguir fer-se amb les regnes d’una vetllada que va culminar amb un reconeixement per part del públic que omplia el Liceu i l’orquestra del Gran Teatre del Liceu, va tornar a donar una més que notable prestació, seguint l’enèrgica batuta de Bisanti, que si bé va fregar el desequilibri sonor respecte a les veus, sí que va saber encomanar el drama, i per què no, els moments gairebé impressionistes de la partitura, com el cor “a bocca Chiusa” cantat esplèndidament pels cantants a les ordres de Conxita García. En definitiva, assistim a una Butterfly que va volar alt. https://gaudintdelteatre.wordpress.com/2019/01/16/madama-butterfly/

    20/01/2019

Articles relacionats