Tot el que necessites per anar al teatre

EOLIA: MAMA

EOLIA: MAMA

“La mama s’està morint. Té càncer de pit, o potser de pulmó, ara no me’n recordo.”

L’Eva ja no és una nena. S’acosta el seu aniversari: aviat farà vint-i-dos anys. Tot i així, no vol admetre que arrossega la por que la mama no li torni a explicar un conte abans d’anar a dormir. O, el que és pitjor, no tornar a dormir amb ella. Entre l’alcohol i els riures, l’Eva revela la seva por als canvis, a créixer, al càncer, a acomiadar-se, a confiar i a estimar.

Què vol dir “mama”? La companyia, nascuda durant unes pràctiques a l’ESAD Eòlia, juga a descobrir-ho des de la mirada més cruel a la més tendra: “De mares n’hi ha moltes, però cap és com la pròpia. I cada una d’elles té una història, una lluita per tirar endavant. Aquesta obra s’ha basat en vivències personals d’aquestes cinc dones. és una obra en honor a totes les mares que són invencibles per tot el que signifiquen i tot el que fan per les seves filles.”


Valoració espectadors
  • Magnifica. El tiempo pasa volando en esta  obra profunda  a la vez que divertida.
    Montaje actual y contemporáneo con un mensaje atemporal y esencial. El amor entre madre e hijos por encima de todas las cosas, incluído el cáncer. Una escenografia enigmática. Un texto poético y cercano. Son vivencias femeninas que deberíamos conocer todos los hombres. Pese a tratar temas tan duros como el cancer, la energia de la obra es positiva, incluso con ciertos toques de humor.

    En resumen, una obra destacable, profunda y necesaria.

    Como profesional de la industria farmacéutica es evocador ver de qué manera puede afectar a nivel humano una enfermedad como el cancer a un circulo familiar, en este caso a la hija de un afectado

    13/03/2017
  • Como mujer, hija y madre, una obra que me ha transmitido toda clase de emociones. Una obra que desvela sentimientos y sensaciones conocidas, íntimas y familiares Combinando delicadeza y a la vez fuerza y pasión En un escenario que te envuelve y te lleva a otra dimensión. Un Montaje escénico impresionante que nos hace gozar de una interpretación apasionante en armonía con la música y el movimiento. Una temática de ahora y siempre que todos hemos vivido pero que necesitamos volver a sentir para empatizar con nuestros hijos y con nuestros ancestros y que nos vuelve a unir en sintonía. En definitiva un espectáculo bello, apasionante, entrañable y conmovedor…

    11/03/2017
  • Es una obra que se disfruta de principio a fin, su guión es increíblemente conmovedor y melancólico. Cada detalle está cuidado y la historia acaba por inundarte de emociones. Es totalmente recomendable!

    10/03/2017
  • Una peça teatral breu però molt intensa, que fa que les dones connectin amb la relació mare-filla i revisquin els seus pensaments de quan van ser filles i les sensacions de quan van ser mares, les que ho han estat. Una història dura però tant poètica que t’enganxa des de bon començament. No us la podeu perdre!!

    09/03/2017
  • No te puedes perder esta obra… sobretodo por esa combinación genial de crudeza y dulzura, grandes amores y odio, infancia y madurez a través de un texto impactante y una interpretación que le hace justicia

    09/03/2017
  • Una obra tierna y sincera que te llena de nostalgia , que te emociona y hace que te entren ganas de acurrucarte con tu mami de nuevo , sales valorando las cosas que de verdad importan. Super recomendable .

    05/03/2017
  • Amb 21 anys que tinc, vaig viure-ho realment com si fós jo, em vaig veure molt identificada. Va ser una obra que transmet molt, a part de sentir-te part en cada instant d’aquesta. Quan surts, veus i et planteges les coses de diferent manera. Una gran obra. Us la recomano!

    05/03/2017