Tot el que necessites per anar al teatre

El Amor según la Universidad de Westrinton

El Amor según la Universidad de Westrinton

El Amor según la Universidad de Westrinton és una comèdia musical formada per 9 històries d’amor interpretades per dos professors de universitat prou ‘especials’. 

Sinopsi

9 històries d’amor que et transportaran a diferents èpoques i llocs, interpretades per dos professors de la Universitat de Westrinton … una mica “especials”.

Marisol Sánchez i Juanma Torrales, músics i musicòlegs, abandonen seus despatxos a la Facultat i pugen a un escenari per mostrar com és, ha estat i ha de ser l’amor a la música, a través de cançons que fins ara només ells coneixien.

Si t’agraden la música i l’amor, però ets un ignorant en tots dos camps, APRÈN AMB NOSALTRES!

Amor. Musica. Riure. Bastant riure. De fet, molt riure.

Video
Fotos
Valoració col·laboradors

Valoració espectadors
  • No vam parar de riure!
    Amb molt poc, fan un gran espectacle. No sabiem ben bé què ens trobariem però se’ns va fer curt! Esperem la segona part ;)

    14/05/2018
  • Muy divertido. He tenido la ocasión de verles por segunda vez y me han gustado los cambios que han hecho. En este teatro luce más. Hay más música. Merece la pena repetir!

    09/05/2018
  • ¡Increíble! Llevaba meses sin reírme tanto, lo recomiendo sin dudarlo

    08/05/2018
  • Espectacular. Quin parell de cracks!

    06/05/2018
  • De diez, es no parar de reír, muy divertido, diferente. Sin duda hay que ir y verla. Muy recomendable.

    01/05/2018
  • Me duele la cara de tanto reír. Un espectáculo único y original. Ojalá todo el mundo pudiera verlo!!!

    30/04/2018
  • ¡¡Genial!! Son buenísimos. No sé si he aprendido mucho para encontrar el amor, eso sí, me he reído un montón. No hay que perdérsela.

    30/04/2018
  • Es la segunda vez que voy a verlos y las novedades me han encantado!!!!No paras de reir en todo el esoectáculo y la calidad vocal y musical es un regalo. Los amigos que me acompañaron y iban sin saber de que se trataba salieron sorprendidos del nivelazo. Un 10!!!!

    30/04/2018
  • No vam parar de riure. Són un frics, molt bons músics i actors.
    Feia temps que no em trobava amb un espectacle tan diferent i que m’agradés tant. Va ser una molt bona sorpresa.
    Ho recomano a tothom!

    30/04/2018
  • Musical humorístico de gran calidad, no dejarás de reir en toda la obra.
    Unos profesores increibles, ojalá existieran de verdad.
    No dejéis de ir a ver a estos actores increibles.

    23/04/2018
  • Un musical molt amè i divertit, amb 9 històries d’amor que et fan volar la imaginació amb un fart de riure.

    23/04/2018
  • Con ese título no nos quedaba claro lo que íbamos a ver. Al salir tampoco lo que habíamos visto. ¿Musical?¿Bodevil? ¡Era igual!
    9 canciones unidas por la trama del amor a lo largo de la historia y cada una más graciosa que la anterior y con un gran despliegue musico vocal por parte de los actores. Una hora de risas con todo tipo de humor.

    23/04/2018
  • Ayer los vimos por segunda vez (la primera en el Llantiol) y han cambiado muchas cosas, todas para mejor. Sólo me queda felicitarlos musicazos!
    Qué friquis son y qué buenos!

    23/04/2018
  • Núria

    No tenia gaire clar el que anava a veure i no en podem sortir més satisfets! Un musical amb un humor insòlit, extravagant, fresc i irrepetible, de la mà de dos músics amb grans coneixements i dots corals i instrumentals. No pot deixar a ningú impassible.

    22/04/2018
  • L’amor cantat com no s’havia fet abans. Una obra original i molt divertida!!

    22/04/2018
  • ¡Espectacular! Nos encantó, los dos están espectaculares, un humor muy inteligente, o más bien culto y, encima, aprendes de verdad!!! Igual podríamos decir que un poco Monty Phyton, falsa seriedad y calidad artística y conceptual.
    Voy a repetir con mi pareja y unos amigos.

    04/12/2017
  • un fart de riure, i a sobre són bons músics!!!! la veritat es que ens ho hem passat molt bé.
    volem un disc amb les cançons!!!!!

    27/11/2017
  • Adrià Ardila

    La verdad es que no tenía muy claro qué era lo que iba a ver. Algo acerca del amor, al comienzo. Pero la cosa va mucho más allá. Situaciones casi extraterrestres, nunca mejor dicho. Y era en esos momentos en los que la risa se apoderaba de mí. Un espectáculo evocador, lleno de creatividad, que te da mil detalles y también ganas de pasártelo bien y darle vueltas en tu mente a ese concepto que es el amor. Salimos muy contentos, y a la vez con muchas imágenes. Así sí que se puede ir al teatro!

    22/11/2017
  • Un viatge als albors de l’amor humà. A través de la música i de les experències dels personatges, i amb una bogeria fantàstica, mooolt divertida, ens endinsem en l’amor i en com viu a través nostre, però també a través de la música. Un gran sentit de l’humor de la mà dels especialistes de la Universitat de Westrinton, autora i altres autors!!!

    22/11/2017