publicitat

Queralt Riera porta el dol d’Hamlet i Ofèlia a l’escenari de la Sala Àtrium

L’autora i directora Queralt Riera torna a abraçar l’obra de Shakespeare, una nova creació que estrenarà el 14 d’octubre a la Sala Àtrium: De dol (un Hamlet avui).

Si la temporada passada el clàssic escollit va ser Medea, en aquesta Riera aposta per una nova dramatúrgia basada en Hamlet. A De dol (Un Hamlet avui) la dramaturga utilitzarà els conflictes del famós príncep de Dinamarca per parlar de temes com els abusos infantils, la identitat sexual, el feminisme o el gènere: «El text està escrita amb vocació d’inclusió de gènere i pretén mostrar que la paritat i la simetria són possibles i enriquidores, ja que el procés de creació s’ha fet conjuntament i alhora amb l’actor i l’actriu«, comenta la directora.

La peça parteix de l’aniversari de Hamlet/Ofèlia i del sentiment d’absènica dels seus progenitors. A través dos monòleg paral·lels la creadora ens proposa un viatge a través de les seves vides, de les seves ferides i del seu procés de dol.

Carles Goñi i Muguet Franc protagonitzen la peça

Muguet Franc i Carles Goñi interpreten de manera alterna a cada funció a cadascún dels personatges. Els espectadors podran triar veure el monòleg de Hamlet o d’Ofèlia o esperar fins diumenge 1 de novembre que serà, apart de l’últim dia de funcions, l’únic dia on es podràn veure els dos monòlegs seguits en horaris especials.

Més informació i entrades:

Escrit per
download

Periodista i gestor cultural. Responsable de continguts editorials de TeatreBarcelona.com Ha treballat a mitjans com Catalunya Ràdio, El Periódico de Catalunya, La Xarxa, Ràdio 4 o Rac1.

Articles relacionats
Aquells que van fer el Grec fa 50 anys

Aquells que van fer el Grec fa 50 anys

Fa 50 anys, el sector teatral es va unir. Els qui representaven el teatre comercial i els qui venien del teatre independent van crear l’Assemblea d’Actors i Directors, amb la […]

Ja estàs registrat?
Entrar amb email
Encara no estàs registrat? Crear un compte gratuit