Trilogia és un espectacle de dansa contemporània que inclou les peces Silence 2.0, Autoretrat i Ara i Aran.

Un viatge que ens portarà des de la música flamenca a la irlandesa, a través de música tradicional d’arreu tocada amb l’instrument basc “txalaparta” i que, a més a més, compta amb un músic en directe.

Tres històries diferents que comparteixen una base comuna, l’autodescubriment.

Tres peces que exploren la relació amb el “jo” en tres situacions ben diferents: la necessitat de formar part d’un grup/societat, en relació amb la pròpia feminitat i el què la societat considera com a tal i en un hipotètic cas on tinguessim la oportunitat de començar des de zero.

Silence 2.0, Aran i Aran i Autoretrat són els títols de les tres peces que fan qüestionar-se a un mateix, mirar-se de manera introspectiva amb nous interrogants i descobrir nous punts de vista a través de la dinàmica i estètica del moviment i la connexió natural que tots sentim amb la música.

Sinopsi

SILENCE 2.0

En una societat estereotipada, busquem constantment la manera de conservar la nostra pròpia identitat. Com bancs de peixos seguim el corrent que està marcat mentre connectem i desconnectem amb les persones que ens rodegen. Però, ¿què són aquestes connexions, exactament? ¿Podem assegurar que succeeixen a causa de la nostra pròpia voluntat o és una manera de sobreviure Silence 2.0 explora la complexitat de les relacions establertes, la lluita per mantenir una veu i identitat pròpies i poder expressar aquesta mateixa veu dins d’un àmbit en el qual la soledat no és acceptada.

AUTORETRAT

Sabem qui som en el moment que naixem, o és un coneixement que adquirim a partir de les nostres experiències? Què passaria si un dia despertéssim i s’haguessin esborrat cada un dels nostres records? Ens reconeixeríem? Seríem la mateixa persona si el nostre passat fos, d’un dia per l’altre, una pàgina en blanc?
Una peça basada en la relació entre el nostre “jo vertader” (el nostre interior amb el qual naixeríem) i “qui ens convertim amb els anys”, preguntant-nos si naixem sent o ens construïm a través de les circumstàncies viscudes.

ARAN I ARAN
Podem pensar que estem segurs, que no ens afecta, que no serà la nostra història. Però la veritat és que ho vivim d’ençà que naixem i les nenes obtenen el seu primer vestidet rosa o els nois el seu primer cotxe de joguina. Es queda fixat a les nostres ments quan des d’infants juguem amb nines que són perfectament primes, altes, de pell clara i els ulls blaus.
Però creixem i entrem en aquella edat on hi té lloc el primer amor i el primer
petó, quan totes aquelles històries encantadores que durant anys hem vist a la televisió es podrien convertir en realitat. I s’hi converteixen. Però parlen realment d’AMOR? Tenim el coneixement necessari per viure-les? Aprenem les eines adequades? Si és així, com és que les cançons més populars entre adolescents tracten a les dones com simples objectes sexuals?

Sinopsi

SILENCE 2.0

En una societat estereotipada, busquem constantment la manera de conservar la nostra pròpia identitat. Com bancs de peixos seguim el corrent que està marcat mentre connectem i desconnectem amb les persones que ens rodegen. Però, ¿què són aquestes connexions, exactament? ¿Podem assegurar que succeeixen a causa de la nostra pròpia voluntat o és una manera de sobreviure Silence 2.0 explora la complexitat de les relacions establertes, la lluita per mantenir una veu i identitat pròpies i poder expressar aquesta mateixa veu dins d’un àmbit en el qual la soledat no és acceptada.

AUTORETRAT

Sabem qui som en el moment que naixem, o és un coneixement que adquirim a partir de les nostres experiències? Què passaria si un dia despertéssim i s’haguessin esborrat cada un dels nostres records? Ens reconeixeríem? Seríem la mateixa persona si el nostre passat fos, d’un dia per l’altre, una pàgina en blanc?
Una peça basada en la relació entre el nostre “jo vertader” (el nostre interior amb el qual naixeríem) i “qui ens convertim amb els anys”, preguntant-nos si naixem sent o ens construïm a través de les circumstàncies viscudes.

ARAN I ARAN
Podem pensar que estem segurs, que no ens afecta, que no serà la nostra història. Però la veritat és que ho vivim d’ençà que naixem i les nenes obtenen el seu primer vestidet rosa o els nois el seu primer cotxe de joguina. Es queda fixat a les nostres ments quan des d’infants juguem amb nines que són perfectament primes, altes, de pell clara i els ulls blaus.
Però creixem i entrem en aquella edat on hi té lloc el primer amor i el primer
petó, quan totes aquelles històries encantadores que durant anys hem vist a la televisió es podrien convertir en realitat. I s’hi converteixen. Però parlen realment d’AMOR? Tenim el coneixement necessari per viure-les? Aprenem les eines adequades? Si és així, com és que les cançons més populars entre adolescents tracten a les dones com simples objectes sexuals?

Fitxa artística
Fotos i vídeos
Opinions de l'espectacle 2
Recomanacions Teatre Barcelona
Espectadors/es
  • Mariona Rebull
    Mariona Rebull
    Teatre Barcelona
  • Neus Mònico Fernández
    Neus Mònico Fernández
Enllaç copiat!