L’autora alemanya Enis Maci, multipremiada i àmpliament reconeguda malgrat la seva joventut, arriba a Barcelona de la mà del creador Juan Miranda. Miracle és una cerca de pistes sobre el cos com escenari de poder i obsessions.

Una coproducció de la Sala Beckett i la Schauspielhaus de Viena.

Sinopsi

On comença i on acaba el cos? Què pot fer un cos i quant pot suportar? Ferida o miracle, a vegades el cos dibuixa amb la seva pell els límits d’una zona de joc, a vegades els d’un camp de batalla. A Miracle, Enis Maci desplega una obra polifònica, una xarxa d’intenses relacions i rituals corporals. Com pot un cos convertir-se en molts?

Dividida en tres parts, aquesta peça reuneix veus de diverses èpoques com la de l’estrella del porno Sexy Cora, influencers de bellesa, la misericordiosa dervix Hatixhe, la Mare Teresa de Calcuta i algunes més. Què les uneix? Totes busquen “combustible per acostar-se a la COSA, a NOSALTRES, al JO”. Combustible que mogui els seus cossos. O que els enfonsi.

Un text salvatge i d’humor abismal, amb un repartiment multilingüe. El joc amb la traducció i amb allò intraduïble, el malentès i la ambigüitat, son claus en aquesta producció i un element artístic vital en el disseny de l’espai de l’escenògrafa vienesa Larissa Kramarek.

Durada:
Idioma:
Català
Castellà
Alemany
Sinopsi

On comença i on acaba el cos? Què pot fer un cos i quant pot suportar? Ferida o miracle, a vegades el cos dibuixa amb la seva pell els límits d’una zona de joc, a vegades els d’un camp de batalla. A Miracle, Enis Maci desplega una obra polifònica, una xarxa d’intenses relacions i rituals corporals. Com pot un cos convertir-se en molts?

Dividida en tres parts, aquesta peça reuneix veus de diverses èpoques com la de l’estrella del porno Sexy Cora, influencers de bellesa, la misericordiosa dervix Hatixhe, la Mare Teresa de Calcuta i algunes més. Què les uneix? Totes busquen “combustible per acostar-se a la COSA, a NOSALTRES, al JO”. Combustible que mogui els seus cossos. O que els enfonsi.

Un text salvatge i d’humor abismal, amb un repartiment multilingüe. El joc amb la traducció i amb allò intraduïble, el malentès i la ambigüitat, son claus en aquesta producció i un element artístic vital en el disseny de l’espai de l’escenògrafa vienesa Larissa Kramarek.

Fitxa artística
Fotos i vídeos
Opinions de l'espectacle 1
  • Roser Garcia Guasch
    Roser Garcia Guasch
    Teatre Barcelona
Enllaç copiat!