Tres ballarines en escena, Ariadna Montfort, Laia Duran i Anna Hierro, donen cos i veu als  personatges de la Història del soldat d’Igor Stravinski.
Obra del 1918 que, en aquesta versió cambrística dirigida per Ferran Carvajal, proposa una
lectura decididament contemporània i qüestiona el punt d’inflexió entre el bé i el mal. En l’era d’Internet i de la tele-realitat que ens permet aspirar a una vida d’èxit fàcil, cada un de nosaltres està exposat a aquesta pregunta: quant de nosaltres mateixos estarem disposats a lliurar a qui ens promet luxes i riqueses?

Sinopsi

Histoire du soldat és una música escènica que Igor Stravinski va crear a partir d’un text de Charles Ferdinand Ramuz. L’obra la va concebre el 1917, durant el seu exili a Suïssa durant la Gran Guerra. Posterior als grans ballets, és un precedent d’obres neoclàssiques com Pulcinella. Pensada per a un petit grup d’intèrprets amb la idea que pogués girar amb facilitat arreu del territori com una petita troupe de circ, l’Histoire du soldat presenta una història de caràcter faustiniana escenificada. Un soldat que toca el violí, ven la seva ànima al diable (representada pel violí) a canvi d’un llibre que li permet conèixer el futur.

Sinopsi

Histoire du soldat és una música escènica que Igor Stravinski va crear a partir d’un text de Charles Ferdinand Ramuz. L’obra la va concebre el 1917, durant el seu exili a Suïssa durant la Gran Guerra. Posterior als grans ballets, és un precedent d’obres neoclàssiques com Pulcinella. Pensada per a un petit grup d’intèrprets amb la idea que pogués girar amb facilitat arreu del territori com una petita troupe de circ, l’Histoire du soldat presenta una història de caràcter faustiniana escenificada. Un soldat que toca el violí, ven la seva ànima al diable (representada pel violí) a canvi d’un llibre que li permet conèixer el futur.

Fitxa artística
Enllaç copiat!