publicitat

Guanyadors Leo Bassi

leo-bassi

Ja tenim als guanyadors de les 4 entrades dobles per anar a veure a Leo Bassi a l’Alexandra Teatre aquest proper 15 d’agost.

Guanyadors registrats entre el 10 el 13 d’agost:

Mandana Partovi
Oriol Miras

Guanyadors membres de Club TB abans del 13 d’agost:

Quim Codina
Joanna Vidal

Felicitats als guanyadors!

Escrit per
Articles relacionats
Aquells que van fer el Grec fa 50 anys

Aquells que van fer el Grec fa 50 anys

Fa 50 anys, el sector teatral es va unir. Els qui representaven el teatre comercial i els qui venien del teatre independent van crear l’Assemblea d’Actors i Directors, amb la […]

Ja estàs registrat?
Entrar amb email
Encara no estàs registrat? Crear un compte gratuit