Tot el que necessites per anar al teatre

Twisted Broadway

Twisted Broadway

S’acaba la funció i baixa el teló. Tot seguit, quatre actors i un pianista es reuneixen per repassar cada error que ha comès la protagonista del musical. La posaran verda! Vols veure per què?

Una mica per vanitat i divisme, un altre poc per gelosia i orgull, aquests personatges es repten a intentar superar a les dones en les seves millors cançons. Una excusa perfecta! Així, “elles” cantaran aquells temes que mai podran interpretar a causa del seu sexe. Les feromones i la música crearan el clímax perfecte per a l’amor i, òbviament, el desamor.

Embarca’t amb aquests personatges en aquesta gran aventura anomenada Twisted Broadway! Una experiència en el qual les emocions, els records i els dubtes els assalten. Ningú sap com acabarà, ja que això ho decideixes tu. Sí, tu! Prepara’t per triar bé.


Valoració espectadors
  • Hebert

    Había leído sobre Twisted Broadway en el extranjero: los intérpretes se enfrentan a canciones de musicales pensadas para el otro sexo. Es lo que vemos en Cincómonos Espai d Art aquí sólo chicos y con trama: cuatro secundarios, extremadamente gais, al acabar su show critican a la protagonista ya que ellos lo harían mejor. Con la complicidad del divertidísimo pianista deciden cumplir su sueño de ser ellos las divas.
    Cosa de gustos personales, me suele pasar en estos conciertos teatralizados (“La Bohèmia”) que disfruto más la parte musical que la de “texto”, aunque esté bien interpretada, como es el caso (quizá sobra algo de amaneramiento por momentos). Los cuatro intérpretes nos regalan momentos divertidos, provocativos (RHPS), íntimos (Grease), seductores (Chicago)… Un divertido cameo de la coreógrafa y chica del poster (gran poster, por cierto), que podría haber interpretado una canción de chico!.

    EN RESUMEN: Otra manera de disfrutar de piezas de musicales hecha, se nota, con muchas ganas y donde el talento está a la vista. Un buen rato y con música en directo!

    09/03/2017