Sinopsi

Creat al Festival d’Avinyó, la coreògrafa Maud Le Pladec proposa en aquest treball un duet singular conformat per dos solos, un d’ells a càrrec de la nena de 8 anys Adeline Kerry Cruz, un prodigi del Krump (estil de dansa sorgit als guetos de Los Ángeles per alliberar la frustració i la ràbia d’una forma no violenta). L’altre solo és interpretat per la ballarina de dansa contemporània Audrey Merilus. A Silent Legacy, la creadora continua explorant la sociologia del gènere, el patrimoni i la cultura de la dansa, posant l’accent en el patrimoni i la transmissió cultural.

Formada al Centre Coreogràfic Nacional de Montpeller, Maud Le Pladec ha treballat amb diversos coreògrafs com Georges Appaix, Emmanuelle Vo-Dinh, Loïc Touzé, Mathilde Monnier, Herman Diephuis, Mette Ingvartsen i Boris Charmatz. A partir de 2010 ha creat nombroses peces, per les quals ha rebut diverses distincions, i ha treballat amb grups musicals com Ictus; també ha col·laborat en òperes. El gener del 2017 va succeir Josef Nadj en la direcció del Centre Coreogràfic Nacional d’Orleans. Maud Le Pladec ha estat artista associada de La Briqueterie a la Vall del Marne i continua ballant les peces de Boris Charmatz (Levée des conflitsEnfantManger10000 gestesInfini).

Durada:
Edat:
A partir de 12 anys
Sinopsi

Creat al Festival d’Avinyó, la coreògrafa Maud Le Pladec proposa en aquest treball un duet singular conformat per dos solos, un d’ells a càrrec de la nena de 8 anys Adeline Kerry Cruz, un prodigi del Krump (estil de dansa sorgit als guetos de Los Ángeles per alliberar la frustració i la ràbia d’una forma no violenta). L’altre solo és interpretat per la ballarina de dansa contemporània Audrey Merilus. A Silent Legacy, la creadora continua explorant la sociologia del gènere, el patrimoni i la cultura de la dansa, posant l’accent en el patrimoni i la transmissió cultural.

Formada al Centre Coreogràfic Nacional de Montpeller, Maud Le Pladec ha treballat amb diversos coreògrafs com Georges Appaix, Emmanuelle Vo-Dinh, Loïc Touzé, Mathilde Monnier, Herman Diephuis, Mette Ingvartsen i Boris Charmatz. A partir de 2010 ha creat nombroses peces, per les quals ha rebut diverses distincions, i ha treballat amb grups musicals com Ictus; també ha col·laborat en òperes. El gener del 2017 va succeir Josef Nadj en la direcció del Centre Coreogràfic Nacional d’Orleans. Maud Le Pladec ha estat artista associada de La Briqueterie a la Vall del Marne i continua ballant les peces de Boris Charmatz (Levée des conflitsEnfantManger10000 gestesInfini).

Fitxa artística
Veure fitxa sencera
Fotos i vídeos
Articles relacionats
Enllaç copiat!