Tot el que necessites per anar al teatre

Bérénice

Una peça fonamental del classicisme francès, escrita a la mida d’una gran actriu: en aquest cas, Emma Vilarasau.

Sinopsi

Quan les raons d’Estat passen per davant de tot, de l’amor només en queda la tragèdia del dol. Ja no es tracta de viure, s’ha de governar.

Activitat paral·lela

19/05 Àgora Lliure – UPF sobre Medea i Bérénice a les 17:35h. 
xerrada amb Emilio Suárez de la Torre, catedràtic de Filologia Grega de la UPF, i Montserrat Cots, catedràtica de Literatura Francesa de la UPF
moderada per Antonio Monegal, catedràtic de Teoria de la Literatura i Literatura Comparada de la UPF i director del CER-Institut de Cultura de la UPF


Valoració espectadors

  • 12345

    Marta Turu

    Amb el cúbic escenari mancat de la seva notòria profunditat i el gran entorn de la sala Fabià Puigserver ornat per a l’ocasió, la lectura del text de Bérénice esdevé quasi íntima i familiar, inspiradament acollidora. Petits fragments musicals adequats al context històric en el que es desenvolupa la història s’intercalen entre la lectura, promovent uns canvis d’acte dinàmics i càlids; una molt bona idea per a emmarcar aquest tipus d’activitats.

    Destacar un profund Roger Coma, excepcionalment colpidor i alhora natural; personalment, la millor representació i lectura ve de la seva mà. Magnífics també Andreu Benito i Emma Vilarasau; ella molt més encertada, segons el meu parer, que no pas a Medea. Contràriament, a la seva excel·lència s’hi entrebanca l’actuació de Rosa Maria Sardà, voluble i fútil en aquest context.

    Magnífica ocasió per gaudir d’apostes diferents en el món de la dramatúrgia; totalment recomanable pels apassionats del classicisme i dels petits grans moments que encara ara ens brinda el seu llegat!

    18/05/2018