Sinopsi

Són els primers d’omplir les sales de Montjuïc amb tres espectacles simultanis, Brickman Brando Bubble Boom, A House in Asia i Katastrophe, que podreu veure de dos en dos o tots seguits. El 2015 van rebre el Lleó de Plata a la Biennal de Venècia, i fascinen tant a Nova York com a Teheran. Són l’Agrupación Señor Serrano.

Quatre performers, onze maquetes i centenars d’ossets de gominola conformen el món on es desenvolupa Katastrophe: una faula idiota sobre la civilització humana, centrada en les catàstrofes. En aquest marc, els ossets de gominola patiran terratrèmols, marees negres, guerres i exterminis. Tot això realitzat en viu a través d’experiments químics i accions subversives. Una gran pantalla submergeix l’espectador en aquest món pop de caos, joc i destrucció.

Katastrophe planteja una reflexió sobre les arrels de la violència humana posada en relació amb la percepció i la manipulació de la violència que desencadena la natura. És el mateix Pompeia que Txernòbil? És el mateix Txernòbil que Auschwitz? La indiferència cap als humans de l’acció de la natura justifica o explica la indiferència cap als humans de l’acció d’altres humans?

Sinopsi

Són els primers d’omplir les sales de Montjuïc amb tres espectacles simultanis, Brickman Brando Bubble Boom, A House in Asia i Katastrophe, que podreu veure de dos en dos o tots seguits. El 2015 van rebre el Lleó de Plata a la Biennal de Venècia, i fascinen tant a Nova York com a Teheran. Són l’Agrupación Señor Serrano.

Quatre performers, onze maquetes i centenars d’ossets de gominola conformen el món on es desenvolupa Katastrophe: una faula idiota sobre la civilització humana, centrada en les catàstrofes. En aquest marc, els ossets de gominola patiran terratrèmols, marees negres, guerres i exterminis. Tot això realitzat en viu a través d’experiments químics i accions subversives. Una gran pantalla submergeix l’espectador en aquest món pop de caos, joc i destrucció.

Katastrophe planteja una reflexió sobre les arrels de la violència humana posada en relació amb la percepció i la manipulació de la violència que desencadena la natura. És el mateix Pompeia que Txernòbil? És el mateix Txernòbil que Auschwitz? La indiferència cap als humans de l’acció de la natura justifica o explica la indiferència cap als humans de l’acció d’altres humans?

Fitxa artística
Veure fitxa sencera
Opinions de l'espectacle 1
  • Hebert Parodi
    Hebert Parodi
Articles relacionats
Enllaç copiat!