Tot el que necessites per anar al teatre

A partir de 12,00€

Comprar Entrades

Cartellera /

Il viaggio a Reims: Gioachino Rossini

Il viaggio a Reims: Gioachino Rossini

Sàtira hilarant de la vella aristocràcia amb un elenc de grans solistes

Al viatge per celebrar la coronació de Carles X, un grup d’estrafolaris aristòcrates i oficials es dóna cita al balneari Il Giglio d’Oro, a la Lorena francesa. L’última òpera italiana de Rossini torna a l’escenari del Liceu amb el divertit muntatge d’Emilio Sagi, que converteix l’òpera en un enginyós joc escènic.

Veritable peça d’enginy, Il viaggio a Reims conté un enfilall d’àries i peces concertants (com l’escrita per a catorze veus) d’una qualitat i originalitat indiscutibles, moltes de les quals Rossini «va reciclar» tres anys després per a Le Comte Ory. Al competent equip vocal, que inclou intèrprets rossinians de referència al costat de talents joves i incipients, cal sumar-hi la direcció musical de Giacomo Sagripanti, especialista en Rossini i guanyador dels International Opera Awards de Londres com a millor director musical jove el 2016.

Il viaggio a Reims

Dramma giocoso en un acte Llibret de Luigi Balocchi. Estrena absoluta: 19/6/1825, Théâtre Italien de París. Estrena a Barcelona: 10/03/2003, Liceu Total de representacions al Liceu: 12.

 

Properes actuacions Veure totes les funcions (Calendari)

Video

Fotos

Il viaggio a Reims: Gioachino RossiniIl viaggio a Reims: Gioachino Rossini

Valoració espectadors

  • 12345

    Jordi Casas Duocastella

    Sense ser aficionat a l’òpera, però amb interès per apropar-m’hi, he tingut l’oportunitat d’assistir a l’assaig general d’aquesta obra gràcies a Teatre Barcelona.
    Sense temes que hagin transcendit la cultura popular més enllà dels cercles de l’òpera, l’obra es pot fer llarga en alguns moments. L’austera posada en escena tampoc hi ajuda, utilitzant la pantalla del fons únicament com a cel.
    Tanmateix, els temes col·lectius amb més veus, com el que va in crescendo al final del primer acte, i les interpretacions de l’ampli repartiment fan que aquest assaig general tingui un aprovat alt.

    10/09/2017

  • 12345

    toni

    Excel.lent oportunitat d´apropar-nos a una de les darreres obres de Rossini, no siguent de les més conegudes i amb un marcat propòsit, és un exercici de mestria molt ben executat. Moltes gràcies per donar-nos l´oportunitat d´assistir al assaig general, va ser un veritable plaer.

    12/09/2017

  • 12345

    Victòria Oliveros Layola

    na òpera com poques que ofereix la possibilitat de gaudir de divuit veus diferents. Un mosaic vocal atractiu i variat on el triomf del belcanto llueix amb exigència i on el famós concertant de catorze veus, únic en la història de l’òpera, s’ha resolt amb el frescor i l’inconfusible esperit rossinià. Ha brillat amb llum pròpia, entre les dones, l’elegant Corina, de timbre esmaltat i color vellutat, la soprano moldava Irina Lungu i entre el hommes m’ha cridat l’atenció el timbre atractiu i greu del baix Roberto Tagliavini fent de Lord Sidney i el sempre excels cant en estil i pulcritud del Profondo de Pietro Spagnoli. En quan a la producció aquesta ha estat una concepció minimal en què els cantants assumeixen el protagonisme absolut d’una òpera gairebé en versió de concert, amb vestuari basat en blancs i negres i un treball actoral d’omnipresència escènica del qual se’n surten molt bé. He disfrutat d’alló més

    16/09/2017

Deixa la teva valoració

Has d'estar registrat per poder deixar la teva opinió. Pots registrar-te aquí, o pots entrar a continuació:

Acceptar Aquesta plataforma web utilitza cookies pròpies per a recopilar informació que ajudi a optimitzar la visita a la pàgina web i cookies de tercers per a recollir informació sobre les seves visites i l’ús de la nostra web. Vostè pot permetre el seu ús, rebutjar-ho o canviar la configuració quan ho desitgi. En cas de seguir navegant, es considerarà que accepta l’ús. Més informació: Política de Cookies.