
elPetit – Festival Internacional d’Arts per a la Primera Infància
Del 15 al 30 de novembre de 2025, el Festival elPetit desplega la 21a edició a 11 ciutats del territori, teixint complicitats entre més de 30 espais amb una programació internacional i nacional d’alta qualitat, pensada per a infants de 0 a 5 anys i les seves famílies. Fidels al compromís amb la primera infància, elPetit ofereix experiències immersives i contemporànies que obren espais per imaginar, experimentar i relacionar-se.
Aquest any, sota el lema “Teixim?”, el Festival elPetit convida a construir xarxa. A teixir vincles entre infants, famílies, artistes i professionals a través de l’Art. A trencar l’aïllament i posar en valor la comunitat com a espai d’acollida, escolta i transformació. Amb la voluntat de continuar estenent la seva xarxa d’espais, elPetit incorpora enguany dues noves seus: el Teatre Lliure de Montjuïc i el Centre Penitenciari de Ponent. Aquesta ampliació és un pas més en la seva aposta per fer arribar les arts en viu a nous públics i contextos, i reafirma la vocació d’elPetit d’obrir portes allà on l’Art pot transformar, acollir i connectar realitats diverses.
Més enllà de la programació artística, elPetit impulsa també el X Encontre internacional d’Arts per a la (primera) infància (del 20 al 23 de novembre), un espai de pensament i diàleg obert a artistes i professionals de l’educació, la salut, la cultura i l’acció social d’arreu del món. Una oportunitat per continuar teixint coneixement i compromís col·lectiu al voltant de la primera infància.
El Festival elPetit és una invitació a viure l’Art com a dret i com a llenguatge universal des del primer dia de vida. Una celebració compartida per créixer, transformar i teixir conjuntament.

Ona és un espectacle de dansa, objectes, llum i música (cello) dissenyat per a infants de 2 a 5 anys. Un espectacle de petit format, visual i poètic en el que, des d’una mirada de joc, es planteja la pregunta “i si poguéssim veure totes les ones que ens envolten?”
Fins: 16/11/2025
Mercat de les Flors. Sala Pina Bausch

teNir és una performance, un gest artístic, coreogràfic, plàstic i sensible ideat per Laurance Henry, directora i artista visual, per i amb Pauline Maluski, artista coreogràfica.
Mercat de les Flors. Sala Pina Bausch

Tres ballarins s’endinsen en el “joc de jugar” per explorar les regles, els espais i les eleccions dels mons de joc dels altres. Destrueixen un món per construir-ne i explorar-ne un altre. Spiel im Spiel (El joc de jugar) és una peça de dansa virtuosa, lúdica, humorística i commovedora, pensada no només per a infants, […]
Mercat de les Flors. Sala Maria Aurelia Capmany

Gest és una instal·lació audiovisual interactiva dissenyada per submergir els ballarins i el públic en un entorn dinàmic i ric en percepcions canviants que combina moviment, llum, so, música i art visual.
Mercat de les Flors. Sala Pina Bausch