LA PROPOSTA
Paral·lelament a les funcions de La Traviata que es podran veure al Gran Teatre del Liceu aquest mes de juliol, el proper dissabte 18 de juliol a les 22:00h tindrà lloc a la Platja de Sant Sebastià la retransmissió en pantalla gegant de l’òpera de Giuseppe Verdi, l’última funció de la temporada 14/15 del Liceu. Prèviament s’emetrà el programa Òpera en Texans dedicat a La Traviata que començarà a les 21:30h.
Aquest esdeveniment que forma part del projecte “El Liceu a la fresca” vol acostar l’òpera a tota la ciutadania en un ambient distès i estiuenc. Una experiència operística que es fa extensiva a Igualada, Martorell, Girona, Lleida, Valls, Tordera, Vielha, L’Espluga de Francolí, Tortosa, Cervera i Puigcerdà on retransmetran també aquesta òpera en pantalles situades en parcs i places d’aquests municipis.
A Barcelona caldrà disposar d’invitacions per poder accedir a una zona habilitada per seure on hi haurà 2000 localitats. Fora d’aquest espai habilitat amb cadires, s’hi pot anar lliurement a peu dret.
EL CONCURS: 5 invitacions dobles
Disposem de 5 invitacions dobles per a poder accedir a la zona de cadires del recinte del port de la Platja de Sant Sebastià el proper dissabte 18 de juliol.
Per participar només has de dir-nos QUIN PROGRAMA DE TELEVISIÓ S’EMETRÀ ABANS DE L’ÒPERA? Deixa’ns la resposta en els comentaris d’aquest post.
Pots participar fins el dimecres 15 de juny a les 9:00h. Es sortejaran les entrades entre tots els que hagin respost correctament la pregunta plantejada. Informarem dels resultat el mateix dimecres en aquest mateix espai i els guanyadors seran notificats personalment per mail i rebran les instruccions per recollir les seves invitacions.
GUANYADORS (Actualitzat 15/7/15)
Ja coneixem els noms dels guanyadors. Són: Joan O, Glòria M, Laia R, Laura A i Montserrat C.
Enhorabona!