T’estimo si he begut és un espectacle amb cançons a partir dels relats d’Empar Moliner adaptats al teatre per ella mateixa. Històries esbojarrades que fascinen per la seva singularitat, protagonitzades per personatges no gens carismàtics, no gens agraciats, però molt còmics. David Selvas, dirigeix a escena un repartiment de luxe format per Mamen Duch, Marta Pérez, Carme Pla i Àgata Roca, a les qui s’uneixen Rosa Gàmiz, Mercè Martínez, Marc Rodríguez i Ernest Villegas.
Vols guanyar entrades dobles per veure l’espectacles el proper dia 9 d’octubre a les 20h al Teatre Poliorama? Participa al concurs responent a la següent pregunta als comentaris d’aquesta pàgina web: Quines són les tres companyies teatrals que s’han unit per produïr aquest espectacle?
Sortejarem les entrades entre totes les persones que responguin correctament a la pregunta. Teniu temps fins dijous 7 a les 12:00h. Entre dijous i divendres anunciarem el noms dels guanyadors/es i els contactarem directament per correu electrònic. Sort!
CONCURS FINALITZATS
Els guanyadors/es són:
M. Salvat – – 2 entrades
A. Morant T.
R. Rey S.
R. Alonso R.
M. Prat C.
A. Selva
I. Urtasun
L. Díaz