Ángela Palacios dirigeix Brillante como la fruta madura un text a quatre mans entre ella mateixa i l’actriu que interpreta el monòleg Rosa Barta. Un espectacle que entre records i gestos prestats, ens porta a la Barcelona dels anys 50 als 80, on les dones d’aquesta història van teixir una xarxa d’afecte, de resistència i de saviesa compartida.
L’Amada no vol sortir de casa. No és por, no és mandra… La ciutat rutlla aquí enfora amb les seves presses, les seves regles absurdes, la seva mania de dir-nos com hem de ser, vestir, pensar. Però avui, al seu terrat, entre la roba estesa i agitada pel vent, Amada es dona el permís de parlar.
Guanya 1 entrada doble per a Brillante como la fruta madura que es podrà veure del 10 al 27 d’octubre a La Badabdoc.

Tenim 1 entrada doble per a les funcions del:
- Dissabte 18/10 a les 20.00 h
- Diumenge 19/10 a les 18.30 h
Per a aconseguir la teva entrada només has de dir-nos en els comentaris d’aquest post: el teu nom complet i quin dia vols venir a veure l’espectacle. Pots participar fins dijous 16 d’octubre a les 14.00 h. Informarem de les persones guanyadores en aquest mateix espai i seran notificades personalment per correu electrònic.
CONCURS TANCAT AQUESTES SÓN LES PERSONES GUANYADORES
Ana Maria Llorens Pineda
Maria cinta Vilaseca Parés