Rumbo a mí
25/06/2018
Un viatge de situacions quotidianes

Aquesta obra neix de la residència de la companyia Mercè Solé a Porta 4 i es defineix com tragèdia surrealista. Ja quasi des de l’inici ens n’adonem  que no podien haver trobat un concepte més adient, és exactament el que és.

 

És tràgica, però en la justa mesura, per no portar-nos al pou i deixar-nos allà. És surrealista però en la justa mesura en la que ho podem entendre tot i gaudir d’un llenguatge i una estètica diferents. Amb una escenografia molt senzilla, transitem per tot d’espais diferents molt fàcilment. És senzilla, però molt treballada i cuidada per alimentar el nostre imaginari i fer que nosaltres construïm el que no hi és, fent-nos també partícips d’alguna manera.

 

Ens trobem en una dimensió en què l’espai i el temps no es conceben com en la realitat en què vivim, flotem en un món oníric, un poc com a Alicia al país de les meravelles. Tot i haver emocions fortes en els personatges i a l’atmosfera, no deixa d’existir, al mateix temps, una sensació com de distància, de fredor, d’hermetisme…molt en acord a la vivència dels conflictes i les relacions que es presenten. Per tant, em sembla un treball fantàstic el que han fet per aconseguir que els espectadors arribem a respirar al propi cos el desassossec, la pugna entre la forta emoció que acompanya el que es presenta, amb l’apatia que es viu al mateix temps…Així és com, sense experimentar grans catarsis, aconsegueixen tenir-me vinculada i ressonant durant tot el viatge.

 

Ens interpel·la des d’un format abstracte sobre grans temàtiques com la maternitat, la família, les relacions afectives, la sexualitat, com volem conduir la nostra vida i cap on,…Així sortim de la sala amb moviment intern, reflexions, amb molt punts d’identificació i, paral·lelament, senceres. Un bon i curiós equilibri.

 

Què passa si un dia, en conter d’agafar un metro habitual, agafem un que va rumb a nosaltres? Estem preparats?

Tot el que necessites per anar al teatre

Rumbo a mí

Rumbo a mí

Rumbo a mí és un espectacle de la Companyia Mercè Solé protagonitzat per Maria Aragó, Simona Quartucci i Eduardo Telletxea.

SINOPSI

Ana va tenir la seva primera criatura ja fa un temps. Ara, decideix submergir-se en un viatge oníric que la porta a reviure moments turbulents del seu passat. Un naixement, el de la seva filla, que li permetrà renéixer per retrobar-se.

Fotos
Valoració col·laboradors

Valoració espectadors
  • Betty Enguix Silvestre
    Betty Enguix Silvestre
    12345

    Aquesta obra neix de la residència de la companyia Mercè Solé a Porta 4 i es defineix com tragèdia surrealista. Ja quasi des de l’inici ens n’adonem  que no podien haver trobat un concepte més adient, és exactament el que és.

    És tràgica, però en la justa mesura, per no portar-nos al pou i deixar-nos allà. És surrealista però en la justa mesura en la que ho podem entendre tot i gaudir d’un llenguatge i una estètica diferents. Amb una escenografia molt senzilla, transitem per tot d’espais diferents molt fàcilment. És senzilla, però molt treballada i cuidada per alimentar el nostre imaginari i fer que nosaltres construïm el que no hi és, fent-nos també partícips d’alguna manera.

    Ens trobem en una dimensió en què l’espai i el temps no es conceben com en la realitat en què vivim, flotem en un món oníric, un poc com a Alicia al país de les meravelles. Tot i haver emocions fortes en els personatges i a l’atmosfera, no deixa d’existir, al mateix temps, una sensació com de distància, de fredor, d’hermetisme…molt en acord a la vivència dels conflictes i les relacions que es presenten. Per tant, em sembla un treball fantàstic el que han fet per aconseguir que els espectadors arribem a respirar al propi cos el desassossec, la pugna entre la forta emoció que acompanya el que es presenta, amb l’apatia que es viu al mateix temps…Així és com, sense experimentar grans catarsis, aconsegueixen tenir-me vinculada i ressonant durant tot el viatge.

    Ens interpel·la des d’un format abstracte sobre grans temàtiques com la maternitat, la família, les relacions afectives, la sexualitat, com volem conduir la nostra vida i cap on,…Així sortim de la sala amb moviment intern, reflexions, amb molt punts d’identificació i, paral·lelament, senceres. Un bon i curiós equilibri.

    Què passa si un dia, en conter d’agafar un metro habitual, agafem un que va rumb a nosaltres? Estem preparats?

    24/03/2018
Uneix-te a TB
Ja som més de 80.000 usuaris. T'hi apuntes?

Ja hem regalat més de 2.500 entrades

Uneix-te gratis a Teatre Barcelona i gaudeix de:

Avantatges

Sortejos i promocions

Calendari TB

Tota la cartellera a un cop d'ull

Newsletter

Setmanal amb tota l'activitat teatral

Usuari TB

Valora espectacles, llista'ls i segueix amics

Información básica sobre protección de datos: Responsable: Escenes i Publics, SL. Finalidad: desarrollar su actividad comercial, cumplir las contrataciones realizadas por los usuarios y remitir comunicaciones comerciales personalizadas en base a un perfilado a los usuarios (en caso que nos autoricen a ello). Legitimación: Consentimiento del interesado. Destinatarios: Escenes i Publics, SL y proveedores legitimados externos. Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos como se explica en la información adicional. También se puede instar reclamación ante la agpd.es.

Cal ser usuari de Teatre Barcelona
Uneix-te, és gratuït! Ja som més de 80.000

Ja estàs registrat?

He oblidat la contrasenya

Crear usuari

Información básica sobre protección de datos: Responsable: Escenes i Publics, SL. Finalidad: desarrollar su actividad comercial, cumplir las contrataciones realizadas por los usuarios y remitir comunicaciones comerciales personalizadas en base a un perfilado a los usuarios (en caso que nos autoricen a ello). Legitimación: Consentimiento del interesado. Destinatarios: Escenes i Publics, SL y proveedores legitimados externos. Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos como se explica en la información adicional. También se puede instar reclamación ante la agpd.es.