Zinneke és una peça d’Azahara Ubera, una conferència performativa que gira al voltant de la mare i de la història.

Sinopsi

Zinneke és una conferència performativa.
Zinneke significa bastard.
És un arxiu de gestos, de poesies i de veus silenciades.
En aquesta peça esdevinc la meva mare, treballant l’alteritat per relatar part de les històries i dels cossos silenciats.
Així, Zinneke és també prendre un cafè amb la meva Mare en la seva cuina.
És assistir a la calidesa del sud, a les esquerdes i els espais oberts.
Zinneke és ballar uns genolls de 70 anys.
És moure’s per reparar la ferida, la història, la seva història.
Zinneke és la meva mare fent soroll.


 

AZAHARA UBERA

Habita diferents espais de creació i aprenentatge entre l’art contemporani i la coreografia, activant noves pedagogies i entrellaçada en els moviments transfeministes, treballant en institucions i fora d’elles. Membre de diferents col·lectius com Somatecx, grup d’investigació en pràctiques crítiques creep-queer iniciat per Paul B. Preciado a (Madrid, 2013), i Corales, on coordina i dissenya laboratoris d’acció i pensament, coreografia grupal i creació de coneixement col·lectiu en els processos col·laboratius d’arts escèniques amb un grup divers (ballarines, artistes, activistes, antropòlegs, etc.).

Durada:
Sinopsi

Zinneke és una conferència performativa.
Zinneke significa bastard.
És un arxiu de gestos, de poesies i de veus silenciades.
En aquesta peça esdevinc la meva mare, treballant l’alteritat per relatar part de les històries i dels cossos silenciats.
Així, Zinneke és també prendre un cafè amb la meva Mare en la seva cuina.
És assistir a la calidesa del sud, a les esquerdes i els espais oberts.
Zinneke és ballar uns genolls de 70 anys.
És moure’s per reparar la ferida, la història, la seva història.
Zinneke és la meva mare fent soroll.


 

AZAHARA UBERA

Habita diferents espais de creació i aprenentatge entre l’art contemporani i la coreografia, activant noves pedagogies i entrellaçada en els moviments transfeministes, treballant en institucions i fora d’elles. Membre de diferents col·lectius com Somatecx, grup d’investigació en pràctiques crítiques creep-queer iniciat per Paul B. Preciado a (Madrid, 2013), i Corales, on coordina i dissenya laboratoris d’acció i pensament, coreografia grupal i creació de coneixement col·lectiu en els processos col·laboratius d’arts escèniques amb un grup divers (ballarines, artistes, activistes, antropòlegs, etc.).

Fitxa artística
Veure fitxa sencera
Enllaç copiat!