CÈL·LULA #6: Faula és un nou capítol en l’exploració contínua sobre el grup i el que podem construir plegats. Envers el cos individual i els cossos col·lectius, la interdependència i la confiança mútua. Ara dirigim la mirada cap a tot allò que és fabulós, cap a una amalgama de criatures fantàstiques, en una celebració de tot allò d’extraordinari en nosaltres.
Sinopsi
“Tots els contes s’ocupen de la substància unitària del Tot, homes, bèsties, plantes i coses, la infinita possibilitat de metamorfosi de tot el que existeix.” Italo Calvino
Dins de cada món hi ha molts mons possibles. I com en un joc de miralls, podem entreveure els fils que ens connecten i els vincles que ens sostenen.
Roser López Espinosa
És present a l’escena internacional des del 2006 i ha creat peces de gran format com L’estol per la Producció Nacional de Dansa i Trama (Premi a Millor Coreografia als XXII Premis de la Crítica). Cometa, coproduïda amb Vorpommern tanzt an (Alemanya), ha fascinat a petits i grans arreu del món. Coreògrafa convidada per companyies internacionals com Skånes Dansteater (Suècia), Scottish Dance Theater (Regne Unit), Zagreb Dance Company (Croàcia) o MiR (Alemanya), col·labora amb diverses companyies de circ. Artista associada a La Caldera, artista resident al Mercat de les Flors 2018-21 i resident en intercanvi 2022 al National Theater & Concert Hall (Taiwan), vehicula el seu treball a través de la seva companyia Lowland.



