Tot el que necessites per anar al teatre

Parallel ways

Parallel ways

Parallel ways és un espectacle conjunt de dansa i multimèdia que tracta sobre la subjectivitat amb què les persones discernim el positiu del negatiu, i de la importància de la presa de decisions, que ens porta a relacions personals i camins que afecten directament al desenvolupament de la personalitat.

El projecte sorgeix de la col·laboració entre dues companyies joves: FUSE by Messcellany i Homeland Dance Company, que presenten tres peces: Ways, Zirán i Parallels.

Video
Fotos

Valoració espectadors
  • Es un espectáculo muy sorprendente e innovador. La combinación de espectáculo de audiovisual y danza es francamente sorprendente. Todo es muy llamativo y creativo, la música, la imagen, la coreografía (un equipo de actores-bailarines joven y muy potente). Sales con la sensación de haber visto algo distinto. Las imágenes me recordaron al espectáculo de bandas sonoras de Hans Zimmer, con más mérito en este caso, porque la música también es nueva y desconocida. Da gusto ver gente joven con esta energía y fuerza, y los tenemos en casa !

    24/02/2021