El Teatre de Sarrià, juntament amb el BCN City Ballet i l’Orquestra Filharmònica del Mediterrani, presenta MESSIAS, una poderosa creació coreogràfica de Daniel Sené basada en El Messies de Georg Friedrich Händel, amb música en directe interpretada per orquestra, cor i solistes.
Sinopsi
Un espectacle mai vist abans, on l’espectacular música del MESSIAS de Händel dialoga amb la dansa en una proposta escènica de gran format. La coreografia conviu a l’escenari amb l’orquestra en directe, el cor i quatre veus solistes internacionals, creant una experiència artística intensa, viva i profundament emotiva.
Aquest ballet neoclàssic proposa una lectura contemporània i profundament emocional de l’obra barroca, allunyada del relat narratiu tradicional per endinsar-se en una interpretació abstracta, espiritual i simbòlica.
A través del moviment, la llum i l’espai escènic, MESSIAS reflexiona sobre la condició humana, l’esperança, la transformació i la transcendència.
Un espectacle impactant, contundent i monumental.




