El Cabaret Voltaire va ser un cabaret creat a Zuric al 1916 per l’artista Hugo Bäll, un dels fundadors del dadaísme en aquesta ciutat. En aquest espectacle, que es podrà veure a La Seca fins el 15 de maig, s’interpretaran diferents poemes de Bäll, il·lustrant el grup dadaísta de manera didàctica. A més, també es podrá veure la interpretació íntegra i polifònica de l’obra magna de la poesia fonètica Ursonate de Kurt Schwitters.
EL CONCURS: 2 ENTRADES DOBLES
Disposem de 2 entrades dobles per la funció del dijous 5 de maig, a les 20h.
Per participar només has de dir-nos QUI VA CREAR EL CABARET VOLTAIRE EL 1916? Deixa’ns la resposta en els comentaris d’aquest post.
Pots participar fins el dimarts 3 de maig a les 15:00h. Es sortejaran les entrades entre tots els que hagin respost correctament la pregunta plantejada. Informarem dels guanyadors l’endemà en aquest mateix espai i seran notificats personalment per correu electrònic.
GUANYADORS (Actualitzat)
Us deixem aquí els noms dels guanyadors: Abril T.R., Sílvia T.C.
Enhorabona!