Finalitzat: Sorteig Express! Guanya entrades dobles per ‘El Bufón del Rey Lear’ a la Sala Fènix

Com cada estiu torna a la Sala Fènix El Bufón del Rey Lear, un monòleg teatral interpretat per Felipe Cabezas, en el que recupera l’ús de màscares per fer un dels més carismàtics personatges de l’obra de Shakespeare. Murri, sarcàstic, astut i burleta, el bufó del rei narra les lluites del poder des de la seva perspectiva crítica i satírica.

El Rei Lear, en l’ocàs del seu regnat ha dividit el regne entre els seus 3 filles, però un capritx desproporcionat de l’ancià rei desencadena una lluita de poders que acabarà involucrant a tot un poble.

Una versió amb ressons de contemporaneïtat i carregada de picades d’ullet al convuls present on la història secundària ens porta fins als nostres problemàtics dies, qüestionant el rol de la reialesa al món modern, les polítiques culturals i les eternes lluites de classes.

Guanya 1 entrada doble per a El Bufón del Rey Lear que es podrà veure fins al 2 d’agost.

Tenim 2 entrades dobles per a la funció del:

  • Dimecres 29/07 a les 20.00 h
  • Dijous 30/07 a les 20.00 h

Per a aconseguir la teva entrada només has de dir-nos en els comentaris d’aquest post: el teu nom complet i per a quin dia vols les teves localitats. Pots participar fins dimecres 29 de juliol a les 00.00 h. Informarem de les persones guanyadores en aquest mateix espai i seran notificades personalment per correu electrònic.

SORTEIG TANCAT. AQUESTES SÓN LES PERSONES AFORTUNADES

Olga Úbeda Julve Dimecres 29

Emilia Garcia Dimecres 29

Inma Martorell Victori Dijous 30

David Hernández Saltó Dijous 30

Participants
  • David Hernández Saltó
    28/07/2026
  • Jordi Carbonell
    27/07/2026
  • Olga
    27/07/2026
  • Inma
    27/07/2026
  • Emilia
    27/07/2026
Ja estàs registrat?
Entrar amb email
Encara no estàs registrat? Crear un compte gratuit