Vols guanyar dues entrades per veure “Onze.Nou.Catorze” al Convent de Sant Agustí? Continua llegint i participa!
Es tracta d’un espectacle musical per a tots els públics que compta amb més de 40 actors a l’escenari, una producció d’aquestes dimensions és dificil de veure de Barcelona. De fet, a cada funció hi participen actors i actrius de companyies locals que acompanyen un repartiment de luxe, entre els que destaquen Feliu Formosa (Premi d’honor de les lletres catalanes 2005) i Marc Balaguer (Toni a Polseres Vermelles).
Zitzania Teatre ens proposa acompanyar a l’Otger en un viatge en el temps que el portarà fins a les darreres hores del setge de Barcelona de 1714 i serà narrat pel mateix Otger en els seus 80 anys. Per saber-ne més, consulteu la fitxa de l’espectacle.
EL CONCURS: 4 entrades dobles
Disposem de 4 entrades dobles per a la funció inaugural prevista pel dijous 17 de juliol a les 21:00.
Per participar només has de respondre a la següent pregunta: COM ES DIU EL PROGANISTA D’AQUESTA HISTÒRIA? Recorda que has de deixar la resposta en els comentaris d’aquest post.
Pots participar fins el dimarts 15 de juliol a les 20:00h. Informarem dels guanyadors el dimecres 16 en aquest mateix espai i seran notificats personalment per mail.
GUANYADORS (Actualitzat)
Els guanyadors d’aquest concurs són: Maria Rosa B., Cristina C., Sandra U. i Ona C.
Enhorabona!