Vespres de la Beata Verge

Confessions d’un pare

Francesc Esteve i Tomàs
Una opinión de Francesc Esteve i Tomàs
27/02/2020

Tothom em va parlar molt d’aquest Vespres de la Beata Verge, i fins i tot ho van poder gaudir a Igualada amb els Dilluns Kabrota que es prepara a primers de mes. Però al final ha estat a l’espai Brossa on he gaudit t’aquesta obra. I ja és la segona vegada que veig una proposta del dramaturg Antonio Tarantino (i res a veure amb el director de cinema)

Sense marxar del tema que porto aquest any en gran part de les obres, parlen de la mort, del dol o del suïcidi.

Un text dur i difícil, segurament la petjada que deixa l’Oriol Genís fa molt per ser una obra rodona, ara mateix em sembla difícil veure a un altre actor amb aquest paper. Tant en el seu inici atropellat i ràpic com en el dolor que ens transmet durant l’obra.

La rememoració d’un pare per la mort del seu fill i el seu pas per l’infern ho fa genial. Pots viure el dolor del pare i del mateix fill, fins a crear la complicitat entre pare i fill (on no cal entendre, sinó estimar).

Per ara teniu fins el proper 8 de març per assistir als Vespres a l’escenari del Joan Brossa, i esperem que torni aviat. Per cert, esteu atents a les xarxes que porten col·loquis i xarrades que valen la pena. Podeu veure la resta de la meva opinió al següent enllaç

¿Ya estás registrado?
Entrar con email
¿Todavía no te has registrado? Crear una cuenta gratis